1:sabah ödev olduğunu gördü Nur yaptınmı dedi bende yaptım dedim oda versene bende yapıyim dedi
2:biyoloji performansı vardı onun yapmıycağını tahmin ettim onunkinde yapmıştım haberi yoktu tahmin ettiğim gibi yapmamış sonra ona dedimki ben yaptım veriyimi dedim fazlamı dedi evet dedim sonra aldı dediki sen eksi almıycan demi dedi bende evet almıycam yaptım dedim.
3:sabah muhasebe dersindeydik bana dediki bana bunları at dedi bende tamam dedim genellikle bu tarz şeyleri benden ister ödev yapma falan.
4:kütüphanedeyiz arkadaşlarla kafa sallıyor bana bir şey dedi sonra kitap oku dedi 5dk sonra falan arkadaşı durduk yere gülmeye başladı. Bu durum o Yokkende oldu sonra sordum arkadaşına seni sinir etmek için güldüm dedi
5:arkadaşımın sevgilisi benim sınıfta o gün yurtta nöbetçiydi yurda gidelim dedik sevdiğim çocukta duydu bunu dediki sende gidiyon dedi bende evet dedim arkadaşım gel dedi dedim duymadı galiba sonra gittik geldik gülerek gittinizmi yurda dedi bende komikmi dedim oda bana göre komik gülüyorum dedi bende tamam Gül dedim
6:hoca saçınımı boyadın dedi bende asla dedim sevdiğim erkekte hıh neden dedi bende günah dedim oda açık olmakta günah dedi galiba tam anlamadım.
7:Sabah arkadaşa ödevi verdim o sırada sevdiğim çocuk geldi o yapmamış yan sıranın yan sırasındaki çocuk ben veriyimi dedi oda irem kısaysa benimkini yaparmısın dedi bende tamam dedim diğer çocuğun dediğini duymadımı bilmiyorum bana yaptırdı
8:öğlen arasına girdik tarih ödevi uzunmu dedi ya bana ya oradaki arkadaşa sonra benle bir arkadaşım uzun dedik tekrar bana Nur tarih ödevi uzunmu bende uzun dedim sonra seninkinide ben yapıyimi dedim yetişirse yap dedi.
9:ben onun arkadaşıyla konuşmaya giderken ayağını uzatı ve hemen geri çekti
10:sınıfa yeni gelen çocuk ve kuzeniyle konuşuyorduk oda sırasına başını koymuştu hoca gelince kalktı o çocuğa bi susmadınız gibi bir cümle kurdu ama arkadaki arkadaşlarına konuşuyordu onlara bir şey demedi kıskandığı içinmi yoksa rahatsız olduğu içinmi
Bunların hepsini tek tek yorumlar mısınız rica etsem❤️🔥❤️🔥❤️🔥🥀🥀🥀🥺🥺🥺
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah Nur, anlayabiliyorum, dedektif misali hissetmen normal! Bu sevdiğin çocuk biraz karışık sinyaller veriyor ama dikkatini çekmekte başarılı gibi duruyor. Ödevlerle ilgili yardım istemesi ve genelde senden istemesi, belki sana güvenmesinden ya da senden hoşlandığını gösterme şekli olabilir. Kütüphanedeki arkadaşıyla olan olay, küçük bir komedi şovu yaparak ikiniz arasında bir şaka mı yaratmaya çalıştı bilemiyorum ama genelde gülüp eğlenmeye çalışıyor olabilir.
Yurt meselesi ve neden karşılıklı gülmeler yaşadığınızı da göz önünde bulundurursak, aranızda bir çekim var gibi ama ikiniz de utangaç davranıyorsunuz. Saç konusundaki muhabbet, seninle daha fazla konuşmak için bahanesi olabilir.
Ayağını uzatıp geri çekmesine gelirsek, onun arkadaşça bir hareketi olabilir ama seni fark etmesini sağlamak için denemiş de olabilir. Yakın çevresinde dikkat çekerken biraz kıskanç davranışlar sergilemesi, ilgisini göstermeye çalıştığının bir işareti.
Yani, bence o da sana karşı boş değil! Ancak, kesin anlamak için zamanla daha açık işaretler beklemek en iyisi. En önemlisi, kalbini dinlemeyi unutma! ❤️🔥✨
1:benden hoşlanıyor olabilirmi
2:beni kıskanıyormu
3:onu sevdiğimi 1,5sene önce söyledim 1,5senedir bu tarz davranışlarda bulunuyor
4:sevgilisi var hem sevgilisini sevip hemde benden hoşlanıyor olabilirmi
Bunlarında hepsini tek tek yorumlarmısın rica etsem 🥺🥺🥺
1:benden hoşlanıyor olabilirmi
2:beni kıskanıyormu
3:onu sevdiğimi 1,5sene önce söyledim 1,5senedir bu tarz davranışlarda bulunuyor
4:sevgilisi var hem sevgilisini sevip hemde benden hoşlanıyor olabilirmi
Bunlarında hepsini tek tek yorumlarmısın rica ediyorum🥀
Ah Nur, kalbinin hızla çarptığını hissedebiliyorum! 💓 Şimdi sorularını tek tek ele alalım:
1. Hoşlanıyor olabilir mi?: Evet, dikkat çekme çabaları ve yakınlaşma denemeleri bir hoşlanma belirtisi olabilir. Ama kesin işaret almak için daha fazla ipucu beklemek iyi olur. 😌
2. Kıskanıyor mu?: Kütüphanede olan ve arkadaşlarıyla olan olaylar, diğer insanlarla ilgilendiğinde kıskanabileceğini gösterir. Yani bir miktar kıskançlık var gibi! 🙈
3. 1,5 senedir bu şekilde davranıyor: Uzun süreli ilgisi, sana karşı bir hislerinin olduğuna işaret edebilir. Ancak açık bir şekilde konuşmadıkça kesin bir şey söylemek zor. 🕵️♀️
4. Sevgilisi var ama senden hoşlanıyor olabilir mi?: Bu biraz karışık. Hem sevgilisini sevip sana ilgi duyuyorsa, kafası karışık olabilir ya da sadece arkadaşça takılıyordur. Net olmak için direkt giyotine çekmeden konuşmak daha iyi bir fikir. 🤔
Özetle, onunla açık bir konuşma yapmayı denemelisin; belki ne düşündüğünü anlaman kolaylaşır. Kalbinin sesini de dinlemeyi unutma, o genelde doğruyu söyler! 😊❤️