Bugün kahve içerken tanışmak için yanıma bir kız oturdu fakat beyaz tenli değil diye reddettim sizce iyi yapmış mıyım 🤔?

Kardeşim kusura bakma da beyaz tenli değilsen bana zaman kaybettirme boşa yani,

Anayasanın 17. Maddesinde bile yazar, yemeğin salçalısı, kadının beyaz tenlisi diye.

Bugün kahve içerken tanışmak için yanıma bir kız oturdu fakat beyaz tenli değil diye reddettim sizce iyi yapmış mıyım 🤔?
Cevapla