Kardeşim kusura bakma da beyaz tenli değilsen bana zaman kaybettirme boşa yani,
Anayasanın 17. Maddesinde bile yazar, yemeğin salçalısı, kadının beyaz tenlisi diye.
Kardeşim kusura bakma da beyaz tenli değilsen bana zaman kaybettirme boşa yani,
Anayasanın 17. Maddesinde bile yazar, yemeğin salçalısı, kadının beyaz tenlisi diye.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Evet iyi yapmışsın
Ya bu sene çok sıcak vardı ya yandık ula Teyo. Ondan hep. Sen yine de kış gelmeden, vücut deri değiştirmeden karar verme bak.
Aşko bence ten rengine göre değil de içtiği kahveye göre reddetmeliydin
aşko zift sevmez gibi bi vibe aldım
O zaman reddederek iyi yapmışsın aşko evet
sevemeyeceğin baştan belliyse tabii ki iyi yapmışsın. senin tercihin
Çok haklısın ben de sarışın olmayan erkeklere yapıyorum aynısı esmerlere gerek yok
Oldukça makul bir davranışta bulunmuşsun
İlla beyaz mı olması lazım
yani bi zahmet
Hm
Beyaz tenli olmayanlar konuşmasın ahdjsb
Aferin iyi etmişsin
İyi yapmışsın esmer olmak ne vay terbiyesisss
Sitedeki bütün esmerler üzüldü hjjk
Beyaz tenli olunca ne oluyor
Bencede düş peşine ben olsam birakmam
Yabancimi turkmu yabancıysa bencede bırakma peşini düş peşine
Oha oha beyaz tenli olarak nekaa mutlu oldum 😏
Irkçılık kötü bişey fhjkll
Ne sacmaliyon olum ahahah
Saçmalama.
Savaşmama
Pardon
Saçmalama demiştim
Savaşma seviş mi diyosun yani
Saçmalama