Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
1 yılKorkuyla alakası yok. Rasyonel düşünce ve müspet hareket ilkesi çerçevesinde hareket ediyoruz. Bana karşı bir ilgi, hayranlık, arzu belirtisi göstermeyen, kısacası bana pas atmayan kadının olduğu yerde gol atmaya çalışmam beni onun gözünde amatör, yılışık, seçeneksiz bir abazan konumuna düşürür.
61 Yorumla- 1 yıl
@Sosyetic_SheqiiL Yanlış anlama Sosi. Lafım sana değil.
TC kadını bipolar bozukluktan muzdarip. Ne isteyip istemediğini ve arayışının ne olduğu belli değil. Yanına gelip konuşan erkeğe sapık diyor. Konuşmayana da korkak pısırık diyor. Prime ilanlar hariç hiçbir erkeği çapkın ya da efendi olarak etiketlemiyor.
https://youtu.be/l9Vyw_m0qvM?si=MFE6KWjbxW56kQiB
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
1 yılErkeklerin hoşlandıkları kadına adım atmamasının birkaç farklı sebebi olabilir. En yaygın nedenlerden biri, reddedilme korkusudur. Bu korku, özgüven eksikliği ya da geçmişte yaşadıkları olumsuz deneyimlerden kaynaklanabilir. Reddedilme fikri, bir adım atmayı riskli hale getirebilir.
Bunun yanında, bazı erkekler kadının ilgisini tam olarak anlayamamış olabilirler. Kadınların sinyallerini yanlış yorumlayabilir ya da ilginin karşılıklı olduğundan emin olmadıkları için harekete geçmekten çekinebilirler. Ayrıca, zamanlama ve ortam da önemli bir faktördür. İş, yoğunluk, stres gibi sebeplerle harekete geçmek için doğru anı bekliyor olabilirler.
Bir diğer neden ise, bazı erkekler ilişki konusunda daha temkinli olabilir ve uzun vadeli bir şey istemedikleri için adım atmamayı tercih edebilirler.
30 Yorumla
Bazıları izleyici olarak kalmayı tercih eder. Acaba diğer yönleri nasıldır diye
Bazıları reddedilme korkusu yaşar.
Bazıları sevgilisi var mıdır diye girişim yapamaz.
Bazıları çevresinin geniş olup yeterince ilgi göstermez diye düşünür.
Bazıları maddi olarak ona istediği imkanları sunamam der.43 Yorumla- 1 yıl
Ellerine sağlık bitanem.. 😍
- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
1 yılHakkıyla sevemeyecegını biliyordur
13 Yorumla- 1 yıl
Wooow :D vurdu gol oldu falan
- 1 yıl
Teşekkürler ☘️
- 1 yıl
Ricalar ✌️
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Erkeklerin hoşlandıkları kadına adım atmamasının birçok farklı sebebi olabilir. Birincisi, reddedilme korkusu onları frenleyebilir. Kabul edelim, kimse hayır cevabını duymaktan hoşlanmaz, hele ki aşkta! Ayrıca, duygularını ifade etme konusunda utangaç ya da tecrübesiz olmaları da muhtemel.
Bir diğer neden ise özgüven eksikliği olabilir. Bazı erkekler, hoşlandıkları kadının daha iyi birisini bulabileceği düşüncesiyle geri çekiliyor. Ya da belki de seni başka biriyle gördüklerinde senden hoşlandıklarını gizliyor olabilirler. İlişki konularında netlik ve cesaret bazen zor gelebiliyor ama merak etme, herkes bir gün aşkta atılgan olmayı öğrenir. 😊💖50 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
42
Cevap
68Cevap
1 yılYa kendine güvenmiyordur ya da karşısındaki kadına
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
1 yılAtıyorlar eğer gerçekten hoşlanıyorlar ise eğer atmıyorsa hoşlanmıyordur hevestir adamlar bizim gibi değil düz varlıklar
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 1 yılՏҽӀɑʍՏ ben adım atarım aşık olduğum kadına her zaman.
12 Yorumla- 1 yıl
Helal olsun can 😅
- 1 yıl
Teşekkür ederim cann 😅✌️
1 yılKorkudan ben 3,50 yıldır deli gibi aşık olduğum bir kıza hala açılmadım okul bitince bir daha onu göremeyeceğim telefon numarasıda bende yok bunun en büyük sebebi korku reddedilme korkusu aslında o kadar korkmamam lazım o beni tanıyor bende onu tanıyorum ikimizde aynı kafadanız aslında direk açılmayı geçin onunla bir şey konuşmaya bile çok korkarız erkekler kadınlardan çok daha korkaktır bunu unutma
43 Yorumla- 1 yıl
Neee 3,5 yıl mı
- 1 yıl
Evet erkekler korkusuz gibi gözükür ama bu konularda en çok erkekler korkar kadınlar daha korkusuzdur
- 7 ay
Okulun en sonlarına doğru açıldım sevgilisi vardı reddetti sonra ayrılmış herhalde ınstagramını aldım ama yine olmadı telefonumda sorun vardı uzun süre yazamadım sonra öyle gitti bitti şuanda sevgilisi varmış ve o da benden en başından beri hoşlanıyormuş
Ben neden adım atıyorum? O bana atsın, benim gibi erkeği nerden bulacak bu zamanda.. 😏😏
415 Yorumla- 1 yıl
Yok artık
- 1 yıl
Doğamıza aykırı shdjs
- 1 yıl
Oy oy babasının prensesi kıyamam sana ojede sürer misin saç boyan ne renk bakalım
- 1 yıl
Fıtratı bozulmuş bir erko diyoruz biz buna
- 1 yıl
Madem öyle o zaman ne diye soru soruyorsun? çok saçma
- 1 yıl
@günes121212 fıtratı bozulmuş erko lafının hakkını veriyor her türlü
- 1 yıl
Soru soran kişi sandım seni pardon
- 1 yıl
Hicbir erkek hoslandigi kiza adim atma mecburiyetinde falan degil madem siz begeniyorsunuz siz adim atin neden erkek atmak zorunda illa
- 1 yıl
@SoaringDragon Tamam prenses
- 1 yıl
@günes121212 prenses degilim kralim ben :)
- 1 yıl
@SoaringDragon vızzzzz papucumun kralı prensessin sen
- 1 yıl
@Gizliuyewwww neye gore prensesim kimseye yurume mecburiyetimde olmadigim icin mi kendime yatirim yapmaktan daha cok mutluluk duydugum icin mi hayatim boyunca bi kiza mecbur olmadigim icin mi prensesim
1 yıl- Reddedilme korkusundan dolayı adım atamazlar..
- Sevgilisi olup olmama ihtimalinden dolayı da adım atamazlar..
34 Yorumla- 1 yıl
Sorsa söyleriz herhalde tip tip hareketler😒
- 1 yıl
Aynen öyle ama işte nerde o düşünce.. 😅
- 1 yıl
Beyin yok djdj
- 1 yıl
Beni bir kişi dışında kimse ilgilendirmiyor..
- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
1 yılGenellikle reddedilme kaygısı sebebiyle.
Aslında korkmamamız gerekir ama
kaybedecek bir şeyimiz yok demek doğru olmaz
çünkü asıl olan arkadaşlığın bozulması yüzünden
onu kaybetme korkusu nedeniyle adım atamamak
her iki taraf içinde çok üzücü bir durum maalesef40 Yorumla Adım atınca
Bir sürü abuk subuk laf söyleniyor
Adım atmayınca
Bu erkeklerde amma da cesaretsiz oluyor
Artık kadınlar ATSIN
BU İNSANLIK İÇİN BÜYÜK ADIMI😅36 Yorumla- 1 yıl
Ne alaka
- 1 yıl
Canım istemiyor tartışmak sjdjs iyi geceler
1 yıl-Hoşlanmadığı için
-Özgüvensiz, çekingen olduğu için
-Reddedilme düşüncesi
-Senden bir adım bekliyordur
-Geçmiş ilişkilerinden dolayı adım atmaktan yorulmuştur, hata yapmak istemiyordur.
Vs vs nedenler 😄11 Yorumla- 1 yıl
Güzel nedenler
- Aşk İlişkileri konusunda 7,5b cevap paylaştı.
1 yılZamanında adım attık da ne oldu ki? Yeri geldi rencide bile edildik. Ondan sonra bir başka kadına açılmak mı? Adım atmak yerine ayaklar zamanla geriye gitmeye başladı. Bir gün kısmet olur mu, orasını bilemem fakat pek olacağına ihtimal vermiyorum. Hem kim bilir, belki de bekâr ve kendimle baş başa kalmak daha hayırlı ve sağlıklıdır.
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
u 1 yılBeklentiler farklı da olabilir , kadın cinselliği şu an doğru bulmaz, diyelim ki adam cinsellik düşkünü cinsi sapıktır. O kadınla olmayacağını bilir. Kendine güvenmediği için yaklaşmaz.
13 Yorumla- 1 yıl
Erkekler sadece cinsellik için mi yaklaşıyor 😅
- 1 yıl
Sadece bir örnek verdim @Sosyetic_SheqiiL sorun üzerine , kendi yaşadığım şeyleri anlatmadım ama bana sorarsan burdakilerin çoğu öyle sadece bir tahmin.. Çok duyduğum şey oldu. Yola çıkarak yazdım.
- 1 yıl
Anladım :))
- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
1 yılAdım atmama sebebi yine karşı cins ile alakalı bir durum. Kız soğuktur, sınırlıdır, samimi olmak istemiyordur, merak etmiyordur. Hali ile böyle birine açılmak doğru olmaz..
40 Yorumla
1 yılKorku oluştu herkeste artık bizde korkuyoruz ki kolay kolay konuşamıyoruz karşı cinsle
41 Yorumla- 1 yıl
Herkes birbirinden korkar hale geldi, orası doğru
- Aşk İlişkileri konusunda 303 cevap paylaştı.
1 yılTerslenme korkusu olabilir sonuçta burası bir İsveç bir Hollanda değil laz kızı:) Türk kızlarının yüzde 90 ni iletişime kapalı.
40 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
1 yılBağlanma korkusu, kendi iradelerini kaybedeceklerini düşündükleri içindir.
16 Yorumla- 1 yıl
Bağlansalar keşke eskisi gibi 😅
- 1 yıl
😂bağlarız
- 1 yıl
Kablosuz ağ yüzünden oluyor bunlar :D
- 1 yıl
Bluetooht olaydı ya da kızıötesi gibi şeyler 🤣🤣
- 1 yıl
Kabloyla bağlansalardı bence :D kördüğüm yapardık
- 1 yıl
Kablo iyi fikir 😈
Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı. Yardım edince hapse atılan mı dersin sapık denilse dayak dava rezillik damga mı dersin yani bir yanlışla hayatı kararan taraf olmak sizlerin anlayacağınız bir ağırlık değil genel olarak abartı olsa da bu bir gerçek
10 Yorumla
1 yılDaha denk gelmedim öylesine ama kadındaki tepkilerden emin değildir. Karşılık alamam reddedilirim gibi kaygıları vardır.
40 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
1 yılReddedilme korkusu olabilir ya da bir karşılık görmeyince kendilerini basitleştirmek istemiyor olabilirler
40 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
1 yılÇünkü; kafın hoşlandıysa bir şekilde erkeği kendine çekecek ya da çektirecek bir yol bulur. Ama erkek sevip kadın sevmediyse; kadının dibine de girse teklif etmesinin anlamı yoktur
20 Yorumla
1 yılRed edilme korkusu. Kadını erişilmez görüyordur ama platonik aşık olarak hayaller kurar.
50 YorumlaSanırım red yemekten korkuyorlar. Ama şanslarını denemeliler çünkü kadınında ilgisi varsa zaten oluyor. Son kararı kadın verir.
30 YorumlaAdım atınca dörtleri kalkıyor. Bi avalar avalar. Sağları solları belli olmuyor. Hiç gerek yok. Hoşlanan beri gelsin. Ben gitmem
30 Yorumla
1 yılMerhabalar
Bunun asıl nedeni şudur efendim, karşı taraftan red yeme korkusu, kırma ve kırılma korkusudur30 Yorumla
1 yılatmasınlar daha iyi amaan uğraşamam vallahi kimse kimse atmasın , atacağı adımı düşünen erkekten bi halt olmaz cesur değilse zerre umursamam korkuyolar başka neyden olacak ajsjsj
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
1 yılSapık damgasi yemekten korkuyor olabilir, kadından bekliyor olabilir. Bir taraflarını kaldirmak istemiyor olabilir, uzar gider.
20 Yorumla Reddedilmekten dolayi. Bir daha gormesek yine sikinti degil, ayni ortami paylasinca katlanilacak gibi olmuyor maalesef
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. - Aşk İlişkileri konusunda 23,1b cevap paylaştı.
1 yılHayatım adım atamamakla geçti, adımsız ve tabansızım
20 Yorumla
1 yılBir çok sebebi olsa da temel sebep reddedilme korkusu diyelim.
20 YorumlaResimde kıza arkadan dayamış gibi bir izlenim var 😅
20 YorumlaBende hoşlandığım kişilere karşı refleksif bir önyargı oluştu o yüzden olmuyor.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 19b cevap paylaştı.
1 yılErkek: Merhaba
Kadın: Defol pis sapık
😂😂😂
28 Yorumla- 1 yıl
@BADAKKK Hahaha inan o kadar çok bu konuda canı yanan tertemiz kişiler tanıyorum
- 1 yıl
Dogrudur. Daha da denemeyelim en iyisi ya. O kizlara da teklif gitmesin biz de etmeyelim. Hepimiz bekar olelim. Zaten yakinda seks vs ihtiyaci da kalmayacak, mastürbasyon vs hersey var zaten. Ego tatmin edecegimize kendimizi tatmin ederiz. Ne trip var, ne baska birsey. Kafa rahat. Kari yok dert yok aq.
- 1 yıl
@BADAKKK Hemen vazgeçme, senide anlayacak biri muhakkak vardır.
- 1 yıl
@BADAKKK Her karakter esitini arar, seni bulacak veya sen onu bulacaksın
- 1 yıl
Valla inanin sizin dediginizin dogru olmasini diliyorum. Fakat sunu dusunmeye basladim, belki siz de oylesinizdir. Biz saflik derecesinde iyi adamlariz galiba bu kadinlarin oldugu dunyada. Keske baska ulkede dogsaydik veya. Bunlari bu hallere kim getirdi bilmiyorum ama sunu biliyorum ki ben getirmedim.
- 1 yıl
@BADAKKK Pek çok ülke gördüm ve tüm insanların karakteri farklı. Genelleme hastalığı her toplumda var ve bu hata iyiyle kötüyü harmanlıyor. Umut çok, bana güven
- Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.
s 1 yılRed yemekten cekiniyorlar ya da terslenmekten
20 Yorumla
1 yılKimisi cesaret edemiyor, kimisi atar ve reddedilir kimisi de ilişkiye adım atar
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
1 yılŞahsen bilmem kaçıncı flörtü olmak istemediğimden ama kimseden de hoşlanmıyorum.
20 Yorumla
1 yılHiç bilmiyorum fakat reddedilme korkusu olabilir. 😊💕
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılAdımı kızlar attırır bence … erkekler adım atmaz… kızın adım at demesini anlamayan erkek var mıdır çok fazla 😅✨
erkekler o kadar zeki değil
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBaşıma geldiginde pas vermeme rağmen gelemedi.
Bilmem artik iletişim nasildi ancak bi ara bi kiz buna yazmiş konuştular falan diye duydum o an soğudum
10 Yorumla
1 yılAtarım adım hatta uzun atlama sevdiğim için her şeyi yaparımmm
10 Yorumla
1 yılKorku değilde bıkkınlık be abla, hep aynı şeyler ve aynı sonuçlar... hem yordu, hem baydı artık.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yılAtan atsın artık bu devirde kimse kimseyi çekecek hali kalmadı ortalık karışık
10 Yorumla
1 yılUzaktan sevmek daha konforlu onlara göre sanırım. Ruh hastası ve toksik oldukları için..
10 Yorumla
1 yılBazı şeylerden Emin olmak istiyorlar belki de😄
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
1 yılHoslaniyorsam atarim neden atmayim ki iltifatlar eksik olmaz
10 Yorumla
1 yılİşlerine gelmiyor belkide bilmiyorum düşünmedim hiç
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 999 cevap paylaştı.
1 yılUtanıyorum ve korkuyorum ben hiç bir zaman cesaret edemedim öyle şeylere
10 Yorumla
1 yılHödük oldukları için erkeklikleri düşer ya ondandır kskwkdkdikrir
13 Yorumla- 1 yıl
sjdjs ağır olmuş 😂
- 1 yıl
Hak ediyorlar knk
- 1 yıl
Evet shdj
Gizli Üye(30-35)1 yılçekiniyorlar herhalde. 1 yıl boyunca adım atmasını beklediğim bi korkak vardı, en sonunda o korkaklığı yüzünden soğudum
11 Yorumla
1 yılHayır demesinden korktuk lari için adım atmaz sa her zaman bir ihtimal vardır ama adım attığın da hayır derse o ihtimal kalmaz o yüzden hep cesaret li erkekler kızı kapıyor ya
20 Yorumla
1 yılCesaret edemedikleri için, aşırı heyecanlı oldukları için mesela ben 😃 Bülbül gibi şakıyan kızın karşısında iki kelimeyi bir araya getiremediği için olabilir.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılOnu kizlar bence yapmıyor aşık olsalarda hoşlansalarda gram kendilerini belli etmiyorlar erkek ama bişekilde sevgisini gösteriyor
212 Yorumla
Cevap sahibi1 yılYav senin şu yakışıklılarla ilgili sorularin vardı onları birakmişsin artık hiç sormiyorsun önceden yakışıklı adamlara hep posta koyiyordun burada 😂😂
- 1 yıl
Öyle mi yapıyordum
Cevap sahibi1 yılHe vallahi banada yaptın bir ara aynısını, diyordunki tamam en yakışıklı sensin 😄😄
- 1 yıl
Hiç sanmıyorum böyle bir şey söylediğimi ama sen bilirsin
- 1 yıl
@BADAKKK bana bak her yorumdasın, lütfen sorumu terk et.
Cevap sahibi1 yıl@Sosyetic_SheqiiL doğrudur onu başka birisi söylemişti sen değildin karıştırmışım. sen zaten iyi kalpli efendi bir kızsın öyle bişey söylemezsin.
- 1 yıl
İyi kalplilik ve efendilikle ne alaka?
Cevap sahibi1 yılÖyle İltifat ettim ne demek ne alaka
- 1 yıl
Gerek yoktu. İyi günler.
Cevap sahibi1 yılYani beğenmediysen kaldirabilirsin yorumumu tanişikliğimiz yok zaten öyle içimden geldi söyledim bende hani kötü birşeyde demedim yani
- 1 yıl
Ok.
Utangaçlıktan birde aşırı heyecandan mallaşıyorlar ondan
10 YorumlaBen atarım korkmam 😒
10 YorumlaBiz genelde karşı taraftan emin olmak isteriz. Herhangi bir reddedilme durumu söz konusu olmasın diye. Çünkü gurur incitici bir şey bu
20 Yorumla
1 yıldeğer vermek böyle bir şey işte
22 Yorumla- 1 yıl
Alakası nedir?
- 1 yıl
kaybetmek.. işin ucunda buda var.. adma gibi seven kişiler takıntılı olmaz sevdiği kişinin mutlu olmasını ister..
aynen böyle işte gundi..
Sarkı güzelligi dldlld
Korkuyorlardır
21 Yorumla- 1 yıl
Evet beğendim 😍
1 yılÇünkü erkeklerin çoğu korkak
12 Yorumla- 1 yıl
Evet korkaklar, duygularıyla yüzleşmekten korkuyorlar
- 1 yıl
Aynen öyle
1 yılAtıyolar ya sana denk gelmemiş😂😂😂
16 Yorumla- 1 yıl
Gelmiyor bana denk
- 1 yıl
Kurban olsunlar sana ya kıyamam😂😂😂
- 1 yıl
Olmasınlar
- 1 yıl
Sende hiç memnun olmuyorsun biraz gül neşelen ya
- 1 yıl
Sana ne
- 1 yıl
Tamam anladık
1 yılHaziran gecesi değil mi bu ya 😂
11 Yorumla- 1 yıl
Evet 😬
1 yılAtıyorlar atmıyorlarsa utangaclardır ya da senı sevseler bıle senı kendınden daha üstte veya altta goruyordur
11 Yorumla- 1 yıl
Ozguvensizim ve bu ozguven dedikleri bokun kimde nerede oldugunu bilmiyorum. Cok kitap okurum, spor yapmaya calisirim eh iste. Espri ve kultur yoksunu degilim. Sacma canım ergen sohbetlerine girmem ama onlar aksine bunlarin olmadigi tiplerle birlikteler. Bunu da anlamis degilim. Bipolar bozuk TC kızı iste.
- Devamını Gör (50)
Devamını Gör(95)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 