Bana söyleyecek bir şeyi olan arasın söylesin. Hiç bakmam bile. Geçmişte kalmış biriyle ilgilenmek, kendime yapacağım bir haksızlık olur. Eğer bir mesaj vermeye çalışıyorsa bile, o artık beni ilgilendirmez. Sosyal medyada kim ne yapmış, ne paylaşmış diye takip etmek yerine, kendi hayatıma odaklanmayı tercih ederim.
Ayrılır ayrılmaz yapılan her eylemi üstüne alınmak en normal şeylerden biri. Kimse ‘yok ben hayatta bakmam, ne yapmış ne etmiş’ demesin. Sonuçta bu insan sevgilinmiş, yeni ayrılmışsın. Üstünden seneler geçmiştir artık ne yaparsa yapsın umurunda olmaz da, her şey tazeyken herkes her şeyi üstüne alınabilir zaten paylaşanların 90%’ı falan eski sevgilim görsün mantığıyla yapıyor bunu. 😅
Olmaz öyle ya, kimse doğruları yazmıyor :D ‘hiç bakmam, bana ne, eski eskide kalır’ vs. çok saçma. Hiç takmıyorsan, sevmemişsindir. Ha, üstüne alındığını belli etmezsin o ayrı. Ama o zaten sen üstüne alın diye ‘eski sevgili’ paylaşımları yapar safha
Çiçeğim bende baktığımı bilsin istemem eğer buradaki düşüncelerimi okuyorsa gerekirse doğruyu saklarım ki öyle de yapıyorum gördüğün gibi 😂 Gelsin adam gibi sorsun o zaman doğruları duyar benden (gurur)
Yemişim gururunu :D heh işte, baktığını onu izlediğini, içinin içini yediğini bilmesin düşüncesiyle ‘umurumda değil, ben asla bakmam, stalklamak mı yok canım’ tarzında söylemlere gerçekten inanan insanların aklından şüphe ederim dfjfjd ben şimdi istediğim kadar ‘çiçeğim ben asla eski sevgilimin ne yaptığına bakmam, onu stalklamam’ yazsam da, bu doğru olmaz. Seneler öncesinde bıraktığımız eski sevgili değildir bu elbette, ayrıldığın son kişidir.
Alınmam hayır, bir şey varsa gelir yüzüme söyler ama yok kendi yaramaz, kalbi bozuksa çakar lafları ama dediğim gibi benim kalbim temiz olduğu için alınmam