Eşimle boşanma aşamasındayız Barışma için kendisinin hiçbir çabası Yok bana bir mesaj bile atmıyor neden?

Ailesi barıştırma çabasında Ama benden ne bir özür diliyor ne bir mesaj atıyor hiçbir şey anlamadım
Eşimle boşanma aşamasındayız Barışma için kendisinin hiçbir çabası Yok bana bir mesaj bile atmıyor neden?
Cevapla