Hayatımın bir döneminde çok umursamazdım gelen mesajlara aramalara dönmüyordum tanıştığım herkes umursamaz olduğum için bağlanydu?

Bunu bilerek yapmıyordum daha sonra düzgün bir ilişki isteyince değer vermeye başladım karşıma çıkan kişilere değer verince bu sefer değersiz olduğumu gördüm taktik yapayım diyorum onu da beceremiyorum ilişkide kazanmak için illaki sevmemek görmezden gelmek mi geliyor
Hayatımın bir döneminde çok umursamazdım gelen mesajlara aramalara dönmüyordum tanıştığım herkes umursamaz olduğum için bağlanydu?
Cevapla