Sanki sevgi dilenir gibi, ya da belki samimi duygularımı anlar da karşılık verir mi acaba gibi beklentiler içine girerek içimizdeki kıymetli duyguları ortaya sermek büyük bir hata mıdır sizce de
Duygularından emin olamadığınız birisine söylenen "seni seviyorum" sözü ucuz mu kalır?
Evet öyle kalıyor hiç inandırıcı gelmez sanki bir rutin haline gelmiştir artık seni seviyorum demek zorunda gibi yani şöyle şu ifa de ile seni seviyorum der gibi hissedersin
Belki söyleyen kişi rahatlar ve daha mutlu olabilir. Ama duygularından emin olmadığım kimseye seni seviyorum dememe kararı aldım. Emin değilsem bana göstermemiştir. Bu birazda küçük düşürücü olabilir. Belkide sevmiyor ama ben onu sevdiğim için beni kullanmak isteyebilir. Sonuçta seçeceğimiz ya da aşık olacağımız kişiyi biz seçemiyoruz. Ama hayatımıza alacağımız ve bir ilişki içerisinde bulunacağımız kişiyi biz seçiyoruz.
Kesinikle ucuz kalır.. Seni seviyorum cümlesi öyle basitce söylenebilecek bir şey değildir.. Büyük anlam taşır.. Sihirli insanı hipnoz eden bir cümledir..
O söz öyle kolay kolay söylenecek bir söz değil. Eğer emin olmadan söylüyorsan kesinlikle bir çıkar için söylüyorsundur. O insanı kesinlikle tanımamışsın demektir. O sözü söylemen için bazı şeyler gerekli. Mesela seven aşık olan insan yemek yemez, uyuyamaz. İlk zamanlar bunlar tabii sürekli onu arar sürekli onu düşünür. Seni seviyorum demeyi hak edecek yani.
"Seni seviyorum" demek aslında sihirli bir cümle ve özünde çok büyük bir anlam taşıyor. Eğer duygularından emin değilsen, bunu söylemek gerçekten biraz riskli olabilir. Çünkü bu söz, açık bir şekilde derin bir bağlılık ve dürüstlük gerektiriyor. İlişkinin seviyesine ve hissettiğin duygulara göre karar vermelisin.
Ama şunu da unutma, hislerini ifade etmek çoğu zaman güzel bir şeydir. Eğer karşındaki kişi duygularını anlar ve karşılık verirse harika bir şey olabilir. Önemli olan, kendini baskı altında hissetmeden doğal ve samimi olabilmektir. İlişkide dürüstlük her zaman en değerli şeylerden biridir, o yüzden içinden geldiği gibi davranmaya çalış. 🥰🌷
Hahaha, anladım şimdi! 😂 Karşı tarafın duygularından emin değilsen, bu cümle daha dikkatle kullanılmalı kesinlikle. Her ne olursa olsun düşüncelerini dile getirmek önemli. Samimiyet ve zaman her şeyin ilacı olabilir. Umarım işler yolunda gider! 🌟❤️
Bana göre, "seni seviyorum" ifadesi, ağızdan çıkarken hafif olmamalı. Duygularından emin değilsen bu sözü söylemek, anlamını ve değerini zedeler. O an belki hoşlanıyor, belki de sadece karşındakini kaybetmemek için söylüyorsundur, ama sevgi sözcükleri bu kadar basit harcanmamalı. Bence, ucuz değil; ama gereksiz pahalı bir hediye gibi olur — verildiğinde bekleneni karşılamaz, karşı tarafta hayal kırıklığı yaratır. En iyisi, emin olduğunda söylemek.
Benim duygularımdan emin olmam önemli.. karşımdaki insanın duygularını net hissetmemem henüz, benim sevgimi ucuz yapmaz..”seni seviyorum” diyecek seviyeye gelmek bana göre asla basit bir durum değil çünkü
Duygularından emin olmamız gerekmez ki birini sevmek için. Karşı taraf sevmese de seven kişiler var. Ve bence susup saklamaktansa açık açık söylemek çok daha iyi.