Sevgiliyle bulusunca erkek mi gelir, kiz mi gelir, orta noktadami?

merak ediyorum acaba erkeklerin hepsi mi ayni :)

bana denk gelen nedense, erkek ayagina bekliyor.

sadece birine rast geldim, gelip evin onunde alip, gezdirmeye goturdu.

Digerleri, ya benden bekliyor gelmemi, ya da neden aliyimki seni ayni yolu 2 defa neden yapiyimki mantiginda

Sevgiliyle bulusunca erkek mi gelir, kiz mi gelir, orta noktadami?
Cevapla