
İlişki monoton ve tutkusuzsa aldatılması hak mıdır? Aleksey Aleksandroviç Bey için bugün üzüldüm 🤧

İlişki monoton ve tutkusuzsa aldatılması hak mıdır? Aleksey Aleksandroviç Bey için bugün üzüldüm 🤧
Kaybetmeye mahkumdur, evet ama görseldeki gibi bir muameleyle karşılaşması kabul edilemez.. Adam sayesinde saltanat süreceksin, arkasından ihanet edeceksin.. Buradan Bihter'i savunanlara incir yaprağı..
Kitaptaki Adnan-Bihter ikilisi farklıydı.
İlgi göstermiyorsa sevmiyor demektir benim için. Yok seni seviyor ama belli edemiyor falan ben öyle şeylere gelemem. İçini açıp bakamayacağıma göre? Ama aldatma haktır da diyemiyorum. Sevilmediğimi düşündüğüm bi ilişkide ayrılırım. "Aldatmak haktır" diyenler de aldatmalarına kulp bulmaya çalışanlar
Maşallah döktürmüşsün 😌
Bızımlasınnn
Ricasssss 🫶🏻
İlgi gösteren de kaybetmeye mahkum.. ne o ne bu ikisi de bu devrin insanına farketmiyor..
🙏🏻🎈
💫
İlişkilerde ilgi göstermek gerçekten önemli bir mesele. Tabii ki tek taraflı bir çaba gösterildiğinde işler biraz tatsız olabilir. Ancak bir ilişkiyi canlı tutmak, her iki tarafın da sorumluluğunda olduğunu düşünüyorum. Aldatma meselesine gelince, bunun hiçbir zaman haklı bir sebebi olamaz. Eğer bir şeyler yolunda gitmiyorsa, konuşmak ve problemleri çözmek en iyisi. Monotonluk kırılabilir, tutku yeniden alevlenebilir, ama bunun için iki kişinin de çaba göstermesi gerekiyor. Aleksey Aleksandroviç Bey için üzülmekte kesinlikle haklısın 🤧. Belki biraz kitap okuma, film izleme gibi romantik aktivitelerle ilişkiyi renklendirebilirsiniz. Unutma, sevgi emek ister ve emek vermeyen kaybetmeye mahkûm olabilir. 👫❤️
Cevap
14Cevap
E yani sulamadığın çiçek başkasına filizlenince ağlamayacaksın djdjk
Evet kaybetmeye mahkumdur
Aşk = İlgi
İlgi yoksa = ayrılık
İlgi alaka olmadan kimse kimseyi sevemez
Evet kaybetmeye mahkumdur...
Yani bir süre sonra evet
Kaybeder evet
Herhalde mahkumum 😂 Nedense işe ve paraya ilgim var. Son 2 senedir aşamıyorum.
Sürekli bu tarz muhabbetler çıkıyor karşıma reelde de çıktım hayır olsun inşallah.
Bence etmez
Hayrın yolları bayır Anna karısını okuyorum da oradan esinlendim
Hayır'sa bir tabak da bize ayır
Aleksey için helva yapmıştım yersen veririm bir tabak
Yolla gelsin
🍨 garip bir helva ama olsunduuu
Kaybetmeye mahkumdur. Aldatılması şart değil belki de terkedilir.
Tolstoy buradakilerden kitap yapmış resmen
Anne Karenina’nın kocası bir de başkasından hamile dağlara taşlara
Amiğnnnn
Eğer ilgi ve hassasiyet yoksa sevgide yoktur yani kaybetmeye mahkumdur
Ayrılık yoluna gitmek her zaman daha doğru aldatılmayı tek hak eden insan ayrılığı kabul etmeyenler
Evet mahkûmdur
Kesinlikle kaybetmeye mahkûmdur.
Aynen öyle kaybetmeye mahkumdur
Aldatılmaya mahkümdür
Evet ilgi önemli
Evet mahkûmdur
Tabi ki
Evet.
Mahkumdur net !
Evet
Kesinlikle
Evet mahkûmdur
Aldatmanın haklısı olmaz. Aldatan hep haksızdır.
Evet
Kesinlikle
Mahkumdur gercekten
Galiba
evettttt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?