Gecmiste ilişki yasayanlardan aniden soğuyorum sizde böyle misiniz?

ne biliyim önceki yasadıkları aklıma geliyor midem kaldırmıyor anında ayrılıyorum yâda muhabbeti kesiyorum kim ilkiyse onunla birlikte olmalı bu yüzden asla birinin ilk olmadım 2 defa denk geldim yapmadım bozmadım fakat yaşayanlara hayatıma girince ne kadar asıkta olsam kaçtım hep bizim telegram grubundaki erkeklerde çevredeki erkeklerde kime danıstıysam hepside aynı fikirde fakat ayrılmayanlar kullanmaya devam ettigi icin evlilik düşünmedigi icin ayrılmıyormus
Gecmiste ilişki yasayanlardan aniden soğuyorum sizde böyle misiniz?
Cevapla