Kızlar aşık olduğunuz kişiyi elinizden biri alsa napardınız?

iş yerinde biriyle aramda hoşlantı durumları vardı ama ego savaşları yüzünden uzaklaşmıstık orada çalışan bı kız (meğer oda ondan hoşlanıyormuş) bizim aramızdakileri anlayıp bizi ayırmak için benim hayatıma başka birini aldığımi söylüyor ve oğlanda bunu duyunca benden uzaklaşıyor benim haberim yok bu kız beni ona kötülüyor ve oğlanla kendi sevgili oluyor bu olanları oğlana anlatamam çünkü aramızda ego savaşları vardı ama yerimde duramıyorum kıza aşırı uyuz oldum siz olsanız napardınız ben ona bayadir aşığım ama

Kızlar aşık olduğunuz kişiyi elinizden biri alsa napardınız?
Cevapla