Onunla tekrar olmak istiyorum ama benim yazmam doğru olur mu?

Geçen aylarda biri beni beğenmiş çalıştığım yerde bi ablayla haber göndermişti bnde tamm bi konuşalm dedim konuşmaya başladık buluştuk her şey güzel geçti 2. buluşmayıda yapcaktık sabah güzelce konuştuk öğlen yazdım içimde heyecan yok diye bitirmek istedi bende tamm dedm ve herşeyini sildim sonraki günlerde 1 2gün hiç bakmadı ama sonraki günlrrde hep baktı ya dik dik baktı ya tebessüm ederek ya da çaktırmadan baktı bi kerede ben servisi ararken şu servis dedi bana 2 hafta izne çıkmıştı geçen gün geldi yemekhanede yemek alırken aynı sıraya giriyoz bakmıyor ama sanki bilerek bakmıyor gibi tekrardan yeniden başlamak istiyorm benim yazmam doğru olur mu?
Onunla tekrar olmak istiyorum ama benim yazmam doğru olur mu?
Cevapla