Neden hiçbir kızın bana bakacağını düşünemiyorum?

Ben tipsizim hiç kız arkadaşım olmadı. Kimden hoşlanırsam hoşlanayım "bu kız bana bakmaz" diyorum. Çirkin olduğum için bir kızın benden hoşlanması imkansız gibime geliyor. Etrafta bir sürü yakışıklı erkek var , bana neden baksın ki? diyorum ve bir cevap bulamıyorum. Kuruntu mu yapıyorum yoksa haklı mıyım? Bu arada aralıksız 5 yıldır spor yapıyorum, bakımlıyım ve işim gücüm yerinde. Evden işe işten eve bir hayat yaşıyorum. Evde tek kalıyorum ailem farklı şehirde. İşe gidip gelirken kafamda 1 cümle dönüp duruyor "bana hiçbir kız bakmaz".

Neden hiçbir kızın bana bakacağını düşünemiyorum?
Cevapla