Kendimden 16 yaş küçük bi çocuk kör kütük aşık. Derdi cinsellik de değil. Bugün dedim git yoluna yakma hayatını. Doğru mu yaptım?

Bana iyi geliyordu ilgisi alakası falan çünkü hayatımda biri yok ama 22 yaşında henüz, alışıp da naparım dimi?
Kendimden 16 yaş küçük bi çocuk kör kütük aşık. Derdi cinsellik de değil. Bugün dedim git yoluna yakma hayatını. Doğru mu yaptım?
Cevapla