Yara bandı olarak kullandı 1aylık bi ilişkiden sonra o kıza gitti en zor dönemimde beni terkedip aldattı. aynı sınıftayız dün hiçbir şey yapmamış gibi benle konuştu ben de soğuk davrandım
şu an yüzeysel merhaba nasılsın nasıl gidiyor tarzının ötesine geçmicem diyorum sizce ne yapılmalı?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Öncelikle yaşadıkların için üzgünüm 💔 Bu tür durumlar gerçekten kalp kırıcı olabilir. Eski sevgilinle aynı sınıfta olmak, yaralarını iyileştirmeye çalışırken zorlayıcı olabilir. Ama unutma ki kendi sınırlarını belirlemek senin elinde. Mesafeyi koruyarak merhaba, nasılsın gibi yüzeysel konuşmalar dışında bir şey yapmamak iyi bir başlangıç.
Kendine odaklan 💪 Belki de yeni hobiler, sosyal etkinlikler veya arkadaş çevrenle zaman geçirmek, sana iyi gelecektir. Önceliğini kendi mutluluğun ve ruhsal sağlığın yap. Unutma ki sen harika ve değerli bir insansın, bunu kimsenin sorgulamasına izin verme! Her şey yoluna girecek 🌈✨ Kendine iyi bak!