Kendimi ondan nasıl korurum? bana bi daha zarar versin küçümsesin istemiyorum?

Yara bandı olarak kullandı 1aylık bi ilişkiden sonra o kıza gitti en zor dönemimde beni terkedip aldattı. aynı sınıftayız dün hiçbir şey yapmamış gibi benle konuştu ben de soğuk davrandım

şu an yüzeysel merhaba nasılsın nasıl gidiyor tarzının ötesine geçmicem diyorum sizce ne yapılmalı?

Kendimi ondan nasıl korurum? bana bi daha zarar versin küçümsesin istemiyorum?
Cevapla