Adaletsiz Tanrı nin boktan dünyasında yaşamak zorunda mıyız?

Sözde adaletli ve merhametli ama yaptığı şeyler aşırı çelişik biraz mutlu olduğumu görünce üstüme geliyor hemen bir salmiyor beni neymiş imtihan ettiği kulları severmiş kesin öyledir zaten seviyorsa üzülmesini istemez sonra da isyancı oluyoruz şaka gibi. Canımı da almıyor hoşuna gidiyor acı çekmem
Adaletsiz Tanrı nin boktan dünyasında yaşamak zorunda mıyız?
Cevapla