
Olm yapmayın lan şöyle şeyler. Bugün bindiğim taksici resmen motorsikletin arkasından ayrılmadı hatununuzun poposunu izlete izlete yolculuk yaptırdı bize. Bunu daha önce pek çok yerde yaşadım. Dur bakalım hangi renkmiş bilmem ne...

Olm yapmayın lan şöyle şeyler. Bugün bindiğim taksici resmen motorsikletin arkasından ayrılmadı hatununuzun poposunu izlete izlete yolculuk yaptırdı bize. Bunu daha önce pek çok yerde yaşadım. Dur bakalım hangi renkmiş bilmem ne...
Kuzenimin var arada binerim arka tarafa ama sanırım egilmen gereken motorlarda daha çok var bu ben belime hırka bağlayıp biniyorum hsjsnzjs pis sapiklar yüzünden şunu bile düşünmek zorundayız cidden
Evet maalesef öyle. Bir de bilerek ön plana çıkarıyorlar falan diyorlar. Gülmeyle birlikte bir bunalım yaşıyorum o an ben de. En güzelini yapıyorsun valla tebrik ederim. Sanırım İstanbul gibi bir yerde biz de otururken birşeyler bağlasak iyi olacak :D
taksicinin eşgal :D
Ahahaha aynen benden gençti :D
Cevap
6Cevap
ben otururum ve oturturum evet
Bazı grzkl sapık zihniyetli insanlar yüzünden motorun arkasına da mı oturamayacağız artık?
İğrenç yaratıklar yaa sinirlendim sjdj
fajfbnakjfasb Yok ya bu böyle yatmalı motorlara binerken biraz daha dikkat edin yeter. Zihniyeti bozuklar çarşaflı da olsa bakacak zaten. Ama bu tarz şeyleri yaşayalı 5-6 oldu aslaaaa izin vermem sevgilime artık :)
Evet bence de sapık her türlü bakar zaten
Arkaya adam akıllı sissy bar takarsın kimmbinerse binsin olur bu görüntü olmaz.
Çok kişiyi oturtıyoruz ama bizim motor büyük scooter çantalı bu tarz görüntü olmuyor yolcu yaslanarak gidiyor
Eskiden scooter'im vardı sevgilimle denize giderken deniz elbisesi açılmıştı. Kadın bir sürücü arabayla geçerken uyarmıştı. 😁
Taksici de az pc değilmiş
Ya utanıyorum ama böyle arkadaşlarım bile oldu. Hatta karısının yanında yapan bile var kaş göz yapıyor bana. Allam yarabbim.
Puhaahahaha🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣açık popiş* herkes tükürür
Hırka bağlayarak binilebilir
Giyiniş tarzına göre olabilir
Oda taksicinin kalitesizliği
Ben bu şekilde oturmam iğrenç gerçekten
Piskopat
Normal bişey bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar