Sevgilim hesabındaki 30 tane kizdan rahatsız olduğumu söyledim hic umursamadı ayrıldık?

İlk başta 17 kişilik bir priw hesabını takip ettiğini gördüm. Niye bu 17 kişinin arasındasın diyince. O benim yakin arkadaşım o yüzden dedi. Ve üstelik yakın arkadaşım dediği kişi arkadaşının sevgilisinin arkadaşıymiş. Rahatsız oluyorum dedim hiçbir şey yapmadı. Sonra biraz daha hesabı inceledim. Kuzenleri ve kardeşi hariç 30 tane kız var. Rahatsız ediyor bu durum bir şey yapmayacak misin dedim. Bu sefer zaten konuşmuyoruz duruyorlar öyle diyince bende ne gerek var o zaman çıkar gitsin bu sefer hemen lafı çevirmeye çalışıp onlar benim arkadaşım konuşuyoruz arada dedi. O benim bir tane oyundan arkadaşımdan rahatsiz olduğunu söylediği an çıkardım. Son olarak onları benden daha değerli tutuyorsun bu yüzden ayrılalım dedim. Bu kadar kolay mı falan dedi ama bitti galiba. Haksız mıyım?

Sevgilim hesabındaki 30 tane kizdan rahatsız olduğumu söyledim hic umursamadı ayrıldık?
Cevapla