Beni seven çocuk öldü. Çok pişmanım. Tavsiye verir misiniz?

Beni seven bir çocuk vardı, benim için çabalıyordu ama ben hep tersliyordum... Maalesef birkaç gün önce vefat etti... Günlük yazıyormuş, annesi günlüğünü okumuş, benim adımın geçtiğini görünce benimle konuşmaya geldi dün. Sonra da günlüğü bana verdi... Ben de dünden beridir okuyorum... Bana aşık olduğundan bu yana neler yaşadığını yazmış... Çok sevmiş beni... Pişmanım ama bir şeyi değiştirmez... Bilmiyorum bu durumu nasıl atlatacağımı... Ölmeden önce neden değer bilmiyoruz ki? Keşke değer vermesem de, dinleseydim. En azından hislerini anlatırdı... En azından 1 günü ona ayırıp beraber bir yerlerde kahve falan içseydik... Hiç aşık olmadım ama pişmanım... Bana bu kadar aşık olan ve seven birini neden tersledim? Ne yapacağım ben? Lütfen tavsiye verin!
Beni seven çocuk öldü. Çok pişmanım. Tavsiye verir misiniz?
Cevapla