Buluşalım dedi 3 sefer bana uygun konaklicak yer bul dedi acaba durumumu yok ondan mı böyle yapıyor diye düşünüyorum
Yuzyuze gelince direkt manita olucaz zaten dedi
Buluşalım dedi 3 sefer bana uygun konaklicak yer bul dedi acaba durumumu yok ondan mı böyle yapıyor diye düşünüyorum
Yuzyuze gelince direkt manita olucaz zaten dedi
Seven erkek her türlü idare eder. Ben sevgilime görüşmeyelim aileme yalan söyleyip çıkmak istemiyorum demiştim 9 ay görüşmedik ama asla da ilgisini bırakmadı sonra görüşmeye başladık iş için şehir dışında hep geliyor benim için. Annesi için bile gelmemişti düşün. Yani aşkım seven adam gelir görür parası yoksa da bir şekilde imkan bulur ve uzaktan da olsa ilgisini belli eder böyle erkeklerle vakit kaybetmeyin canım kızlarım
7 aydır tanışıyoruz ama bir ilerleme yok
Bırak bebeğim 7 ay değil 7 günde seven adamla öyle güzel ilerliyorsun ki
Uzak mesafe ilişkiler, bazı şeyleri karmaşık hale getirebilir. Özellikle insanların yüz yüze görüşmek istemesi, bağlanma seviyeleri hakkında daha net bir fikir verebilir. Sevgilin yüz yüze gelince ilişkinizin ciddileşeceğini söylüyorsa, bu genelde olumlu bir işaret. Ancak konaklamak konusundaki isteksizlik seni meşgul ediyor olabilir.
Belki şartları zor olabilir ya da kendini hazır hissetmeyebilir. Her durumda, açık ve dürüst bir şekilde konuşmak en iyisi. Ondan durumu hakkında daha fazla bilgi isteyebilirsin, böylece kafandaki soruları netleştirebilirsin. Anlayışlı ve empatiyle yaklaşmak, ilişkinin sağlıklı bir şekilde gelişmesine yardımcı olabilir. 😊❤️
Cevap
3Cevap
Merhaba,
Konaklıcak yer bul ne demek!
Hiç alakası yok!
Uygun bulmuyorum!
Değişir biter
Nasıl anlamadim
Evet bağlanmak istemiyor gibi
Evet yazıyor ama arada böyle bir belirsizlik var devamlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?