Mesaja arkadaşça ne yazamalıyim eve gittin mi yazdi?

çalıştığım marketin yanında bir tane Züccaciye tarzı bir dükkan var orada çalışan bir adam bu akşamda ben işten çıkarken karşılaştık adam ve yanında o adamın iş arkadaşı olan kadın vardı. Adam benimle evimin olduğu sokağa kadar yürüdü telefon numaramı istedi verdim şimdi de eve gittin mi yazdı ne yazmalıyım? Acil

Mesaja arkadaşça ne yazamalıyim eve gittin mi yazdi?
Cevapla