Mesaj atsammı sizce hani eve gittin mi falan gibisinden?

Konuştuğum biri var ama sevgili falan değiliz arkadas olarak konuşuyoruz şu an neyse öyle konuştuk sonra dediki yarın akşam iş çıkışı görüşelim dedi çalıştığın yere yakın bir park var orda bekliycem dedi hani tamam dedim ama sonradan biraz pişman oldum çünkü 3 4 gündür konuşuyoruz o yüzden tam güvenmiş değilim ama iyi birine benziyor yani bilemedim neyse ben aklımla kalbim arasında kaldım ve kalbimin sesini dinledim gittim arabayla gelmişti arabada bekliyordu beni neyse arabaya bindim öyle konuştuk işte ve çok iyi bir çocuk çok tatlı çok komik bir çocuk neyse dediki biz niye sevgili olmuyoruz sonra dediki işte çıkma teklifi etmedim diye mi bende yok yani seni daha iyi tanımıyorum falan dedim öyle konuştuk işte sonra beni sokağın başına bıraktı. Ben mesaj atsammı sizce eve gittin mi falan gibisinden?
Mesaj atsammı sizce hani eve gittin mi falan gibisinden?
Cevapla