Biriyle birkere yakınlaştıktan sonra ona bakınca aklınıza hep gelirmi tekrar istermisiniz yoksa normal arkadaşa dönebilirmisiniz?

Biriyle bir gün defalarca öpüştünüz diyelim sonra normale dönülürmü hiçbişey olmamış gibi. Birinden uzun süredir hoşlanıyprdjm o da benden sonra bir gün birkaç kez öpüştük sonra da hiç bişey olmamış gibi devam ediyor sıradan arkadaş gibi sizce neden? Başka bir erkek biriyle birlere yakınlaşınca bidaha arkadaşa dönülmez denmişti aklına gelir demişti. Kafam karıştı
Biriyle birkere yakınlaştıktan sonra ona bakınca aklınıza hep gelirmi tekrar istermisiniz yoksa normal arkadaşa dönebilirmisiniz?
Cevapla