Sevgilimle tartıştık 3 gündür iletişim kurmadı benimle ben de onu sildim?

Tartışınca haklı da olsa haksız da olsa iletişimi kesiyor peşinden koşturmaya çalışıyor umursamaz davranıyor bıktım yoruldum artık bu tavırlarından asla iletişim kurulamıyor bununla ne yapmam lazım? Şu an bir tartışma yaşadık sırf telefonunu yemek yerken açamadım diye 3 gündür asla iletişim kurmadı benimle ben de en sonunda sinirlendim ağzıma geleni saydım umursamaz davrandı yine ben de her yerden sildim onu ama o silmedi. Tarihlerimiz baş harfim falan hepsi duruyor. Neden böyle yapıyor ki? Arasam yazsam cevapsız bırakıyor beni
Sevgilimle tartıştık 3 gündür iletişim kurmadı benimle ben de onu sildim?
Cevapla