Hep ilk adımı erkekten bekliyorum. Ve şu ana kadar hiç sevgilim olmadı. Szice yanlış mı yapıyorum?

İlk adımı attigimda çocuk o kadar ışık vermişti ki net olur dedim ama çocuğun sevgilisi varmış. Bundan sonra da sevgilisi olmayan erkek gelsin diye adım atmama kararı aldım. Ama bu sefer de erkekler yalnızca bakmakla yetiniyor... Ben nerede yanlış yapıyorum? Bana bir el atın lütfeeeen :'')

Hep ilk adımı erkekten bekliyorum. Ve şu ana kadar hiç sevgilim olmadı. Szice yanlış mı yapıyorum?
Cevapla