Çok güzel olduğum, yetim ve iyi insan olduğum için mi kimse benle evlenmek istemiyor?

Ya parama ya da benden faydalanmak için geliyorlar, kullandırtmam kendimi ben tip ayırt etmiyorum ama her erkek öyleymiş gibi geliyor. Aracı bulmaya bile çevrem çekiniyor. Geçinemezler bizden bilirler diye

Çok güzel olduğum, yetim ve iyi insan olduğum için mi kimse benle evlenmek istemiyor?
Cevapla