Konuşurken mutlu oldugunu söyleyen erkek neden diğer gün yazmaz?

İlk gün konuştuk. Her konuda uygunduk. Kendi de söyledi. Yani yaş güzellik kültür aileller din siyaset her yönden aynıyız dedi. Samimi sohbet etti en son zaten gerçekten çok mutlu oldun tanıştıgıma dedi.

Ama sonraki gün yazmadı neden olabilir

Yani başkalarıyla da konuşuyodur belki ama aktif de olmadı pek uzun süre öyle.

Çok önemli değil ama merak ettim

Konuşurken mutlu oldugunu söyleyen erkek neden diğer gün yazmaz?
Cevapla