Kibarca, görüşmek istemediğinizi belli etmeden nasıl reddedersiniz arkadaşınızı?

3 4 senedir sadece telefon üzeri ara sıra yazıştığıım bi kız arkadaşım var. İyidir hoştur ama kaç haftadır buluşmak istiyor. Bende hep sürekli bi bahane arıyorum ki onun yerinde ben olsam karşımdakinin buluşmak istemediğini anlardım. Yine yazmış buluşalım diye ayyy deliriceeeem
Kibarca, görüşmek istemediğinizi belli etmeden nasıl reddedersiniz arkadaşınızı?
Cevapla