Sevgilim yıldönümümüzde restoranta pideye ismimi yazdırdı utanmakta haklı mıyım?

Yemeğe çıkarması olayı çok iyi ince bir düşünce ancak pideye susamla adımı yazdırması çok kıroca geldi bana ona belli etmedim sizce bu çocuktan olur mu?
Sevgilim yıldönümümüzde restoranta pideye ismimi yazdırdı utanmakta haklı mıyım?
Cevapla