Sevgilimi eve sarılıp uyumak için çağırsam sorun olur mu?

Tek başıma yaşıyorum. Öğrenciyim. Sevgilim de ailemin yaşadığı şehirde yaşıyor. Yarın bana gelecek. Onu eğer evime alırsam aileme ihanet edecekmisim gibi hissediyorum. Onlar bana güvenmiş ama ben onların arkasından eve erkek alıyorum gibi hissedeceğim bu birincisi. Ikincisi ise şu sevgilim onu eve ailemden gizli alacağımı biliyor. Eğer onu alırsam acaba onun gözünden düşer miyim? Bu kız ailesinden gizli ne işler çeviriyor düzgün bir kız değil diyip soğur mu?

Aramızda sarılmak dışında bir şey geçmeyecek eğer bende kalırsa onu cidden eve alıp sarılıp uyumak istiyorum ama yukarıda belirttiğim sebeplerden dolayı icim rahat değil, bilemedim. Napayım?

Güncellemeler
1 yıl
Eve almadım onu evimin aşağısında arabada uyuyor ve gün içinde geziyoruz eve kahve içmeye bile çağırmadım. Yaptığımı belki yanlış bulacaksınız adam arabada mi uyutulur falan diyebilirsiniz. Yaptığım yanlış da olabilir ama benim icim bu şekilde çok rahat. Vicdan azabı çekmiyorum
Sevgilimi eve sarılıp uyumak için çağırsam sorun olur mu?
Cevapla