Aşka inanmayan bir kıza aşık oldum. cümleye şimdiden şaşıranlar için söylüyorum evet biseksüelim utanmıyorum da.
bir kıza aşık oldum ve söyledim, onunda bana karşı duyguları olduğunu öğrendim belki fazla değildi ama vardı. yolda yürürken elimi tutardı ne zaman birlikte olsak sarılırdı, onun canı sıkkın diye ben bütün planlarımı iptal edicem akşam 10-11 de onun yanına gittim sırf iyi hissetireyim, mutlu olsun diye kıçımı yırttım. güldükçe öperdim, oda yeter yanağımı hissetmem derdi, ama çok güzel gülüyordu, ve hoşuma gidiyordu her yaptığı, her dakika mesaj atar izin alırdı, kıskanırdı. ve bir anda bir şey oldu beni heryerden engelledi, benden bıktığını söyledi, nefret ettiğini benimle konuşmak istemediğini söyledi. düne kadar onun için herşeyi yaptığım insan bir anda bana düşman oldu. 1 hafta sonra barıştık, ama bir soğuk bir kötü davranıyordu bana. yanımdayken eskisi gibiydik, telefondayken sanki beni tanımıyor gibi davranıyor, soğuk, konuşmuyor. 14 şubatta Grinin elli tonuna gidicez. ama ben eskisi gibi olmak, onu aşka inandırmak istiyorum. ne yapmam gerek? inandırmak için bir gün istedim ondan bir gün birlikte olucaz, ne yapmalıyım sizce?
bir kıza aşık oldum ve söyledim, onunda bana karşı duyguları olduğunu öğrendim belki fazla değildi ama vardı. yolda yürürken elimi tutardı ne zaman birlikte olsak sarılırdı, onun canı sıkkın diye ben bütün planlarımı iptal edicem akşam 10-11 de onun yanına gittim sırf iyi hissetireyim, mutlu olsun diye kıçımı yırttım. güldükçe öperdim, oda yeter yanağımı hissetmem derdi, ama çok güzel gülüyordu, ve hoşuma gidiyordu her yaptığı, her dakika mesaj atar izin alırdı, kıskanırdı. ve bir anda bir şey oldu beni heryerden engelledi, benden bıktığını söyledi, nefret ettiğini benimle konuşmak istemediğini söyledi. düne kadar onun için herşeyi yaptığım insan bir anda bana düşman oldu. 1 hafta sonra barıştık, ama bir soğuk bir kötü davranıyordu bana. yanımdayken eskisi gibiydik, telefondayken sanki beni tanımıyor gibi davranıyor, soğuk, konuşmuyor. 14 şubatta Grinin elli tonuna gidicez. ama ben eskisi gibi olmak, onu aşka inandırmak istiyorum. ne yapmam gerek? inandırmak için bir gün istedim ondan bir gün birlikte olucaz, ne yapmalıyım sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
ne yapmalıyım lütfen :\
Güncellemeler
+1 yıl
ne yapabilirim lütfen bir cevap verin ya?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar