AŞKA İNANMAYAN BİRİNE AŞIK OLDUM. İNANDIRMAK İSTİYORUM NE YAPMALIYIM?

Aşka inanmayan bir kıza aşık oldum. cümleye şimdiden şaşıranlar için söylüyorum evet biseksüelim utanmıyorum da.
bir kıza aşık oldum ve söyledim, onunda bana karşı duyguları olduğunu öğrendim belki fazla değildi ama vardı. yolda yürürken elimi tutardı ne zaman birlikte olsak sarılırdı, onun canı sıkkın diye ben bütün planlarımı iptal edicem akşam 10-11 de onun yanına gittim sırf iyi hissetireyim, mutlu olsun diye kıçımı yırttım. güldükçe öperdim, oda yeter yanağımı hissetmem derdi, ama çok güzel gülüyordu, ve hoşuma gidiyordu her yaptığı, her dakika mesaj atar izin alırdı, kıskanırdı. ve bir anda bir şey oldu beni heryerden engelledi, benden bıktığını söyledi, nefret ettiğini benimle konuşmak istemediğini söyledi. düne kadar onun için herşeyi yaptığım insan bir anda bana düşman oldu. 1 hafta sonra barıştık, ama bir soğuk bir kötü davranıyordu bana. yanımdayken eskisi gibiydik, telefondayken sanki beni tanımıyor gibi davranıyor, soğuk, konuşmuyor. 14 şubatta Grinin elli tonuna gidicez. ama ben eskisi gibi olmak, onu aşka inandırmak istiyorum. ne yapmam gerek? inandırmak için bir gün istedim ondan bir gün birlikte olucaz, ne yapmalıyım sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
ne yapmalıyım lütfen :\
Güncellemeler
+1 yıl
ne yapabilirim lütfen bir cevap verin ya?
AŞKA İNANMAYAN BİRİNE AŞIK OLDUM. İNANDIRMAK İSTİYORUM NE YAPMALIYIM?
Cevapla