Aldatılmak aldatanın karakteri mi yoksa karşı tarafın yetersizliği mi?

Dostlar önceki ilişkimde gayet de iyi olmama rağmen ilk hafta aldatıldım. Bu bana çok ağır koydu. Hep düşündüm acaba ben mi yetersizim diye. Sanırım aldatılmanın aldatan kişiyle alakası var. Aldatılanla değil. Merak ediyorum cidden ben mi yetersizdim. Kadın neden aldatır?

Aldatılmak aldatanın karakteri mi yoksa karşı tarafın yetersizliği mi?
Cevapla