Eşinizle aranızda hiç bir bağ yokmuş da yabancıymışsınız gibi hissettiğiniz oluyor mu sizin de?

Bunu burada aranmak için ahlaksız bir amaçla sormuyorum. O yüzden sapık supuk yazacak olanlar uzak dursun. Ciddi soruyorum. Duygusal olarak tinsel tensel aklınıza gelebilecek tüm anlamlarda kendinizi yanlız eşinizi ulaşılamaz bir mesafede uzak soğuk kendinizi birlikte ama yanlız hissettiğiniz oluyor mu?

Eşinizle aranızda hiç bir bağ yokmuş da yabancıymışsınız gibi hissettiğiniz oluyor mu sizin de?
Cevapla