ՏҽӀɑʍՏ
eski sevgilin ‘ben artık değiştim/değişeceğim’ dese ikinci şansı hak eder mi¿

ՏҽӀɑʍՏ
eski sevgilin ‘ben artık değiştim/değişeceğim’ dese ikinci şansı hak eder mi¿

Söyleyemez efenim kendi sağlığı için de uzak durmalı bence.. 😅
Artık her şey yaşanmış ve bitmiş.. Kötü hiçbir şey söylemem.. Bir zamanlar iyi ya da kötü hatıralarımız var.. Onun hatırına saygıyı yitirmemek gerek ve mümkünse olduğu yerde mutlu olsun.. Benim çevremde dolaşmasın..
😅
@oɿƚꙅɘɒm böyle bir şeyi duysa hiç iyi olmaz çünkü.. 😂😂
Otursun oturduğu yerde. Kendi düzenini oluştursun, hayatı daha iyi olsun yeterli. Aşağıdaki arkadaşlar gibi hakaret edecek değilim. Bir zamanlar bizim için kıymetli olanın, sonra değeri insede gözümüzde, arkasından sövecek kadar saygıyı sıfırlamam kendimde. Sıfıra inen sadece duygular olur.
Cevap
38Cevap
Evet iyice emin olmak için 172727 kez denerim 😂
😂😂
Merhaba,
Hepsinin Allah belasını versin! 😅
Canları cehenneme!
İnsan değişmez, rol yapar!
Değiştim der ama değişmez. Karakter üç beş güne değişecek bir şey değil o yüzden inanmam😂
Can çıkar huy çıkmaz bir kere güvenerek hata ettim bi daha etmezdim.
Sanmıyorum😃 yeni seçenekler varken
ՏҽӀɑʍՏ Hayır mümkün değil.. eski sevgiliden olmaz ve olmamalı da.. çünkü bir insan değişmez ne olursa olsun sadece değiştim numarası yapar elde etmek için.. ben yoklukta kaldığını düşünür ve affetmezdim.. çünkü değişip değişmemesi beni ilgilendirmez.. önceden aklı neredeydi?
Hayır ya ben ikinci şansların pişmanlık olduğunu düşünüyorum yani eğer gerçekten isteseydi ve beni sevseydi o zaman hiç ayrılık seviyesine gelmeden kendisine çeki düzen verirdi ve ayrılmazdık diye düşünüyorum. Olası durumda erkekler hemen "kızım sen değişmezsin ben hayatımı seninle mahvedemem" diyip kestirip atıyor e öyleyse bizde yaparız öyle
Mükemmel 🧐
İnsanların değişebileceğini düşünmüyorum. Dikkate almazdım..
Yok ya değişmiyorlar zaten :D bir anlık umut sadece
Yok besleyemedim :D
denemeye bile fırsat vermeden bunu anlayabiliyoruz artık :)) tecrübe ettik.
Olgunlaşmayı reddediyordum ben sürekli :D
😒 az mı
Açtım kapadım geçmedi, bu da yalan 😅
Maalesef kimse değişmiyor. Yalancı aynen yalancı, psikopat yine psikopat, çapkın bin beter çapkınlığa tam gaz devam ediyor ve kimse birden fazla denemeye değmiyor. Ben affetmeye çabaladım birini, sonra beş ay sonra da yine pişman oldum. Anladım ki değmezmiş, keşke hiç bir şekilde affetmeseydim. Artık bundan sonra benden yana sadece benim âhımı bulur. Allah'a havale ettim ciddenn.. D*önekleri artık tecrübeyle sabitledim. Bana değil başkalarına, ait oldukları çamurlara dönsün kesinlikle..
Benim için ölmüş ki eski olmuş. Eğer eskimeyecek olsaydı bir şeyler için çabalardım. Çabalarımın sonucu iyi olmuyorsa demek ki benim için eskimiş.
Şekil soru neden cinsel kategoride.
Bilemiyorum :D aşk ilişkilerine aldırırım birazdan
Bence kişilik karakter 😄
O da olur shdhs
ne zamandir dusundugum o soru iste. soyluyo ama inanmiyorum inansam denerim ben akillanmam da hayirlisi
Erkekler kestirip atıyormuş, biz de kestirelim atalım
aklimi kurcaliyo napiyim 🥹
Benim de. 😅 ne yapman gerektiğini bilmiyorum 🤷♀️ kelin ilacı olaydı onla banyo ederdi shdha
olsuun, tesekkur ederim. hayirlisi diyim ahahhahaha
Ben de diyim kendi adıma da shdj
amiin amin ahahaha
Atalarımız; huylu huyundan vazgeçmez, alışık olmayan g@tte don durmaz diye güzel kelamlar etmişler.
Öyle çiçeğim..
Rehabilitasyon merkezi miyiz anasini satayim 😀
Değiliz, tilki dükkanıyız ya, öğren artık 😅
Ben boyle iyiyim bana kadinlar iyi gelmiyor 😀
Durum vahim
Durum Leyla 🤣
Kola kapağı degılım ki tekrar deneyelim.
İşim olmaz
Kola kapağını çöpe atıyorduk biz
Altında tekrar deneyiniz yazıyordu 😂
Neyi deniyoruz kolayı mı?
Yok yok denemiyoruz sosyetik inat 😂
😂😂 dalgacı apaçi
Polise şikayet ederim sapık tanımıyorum rahatsız ediyor diye😂
Yaparsın sen sjsjs
Ben ihanete uğradım gerisini bilemem dünyada bir o bir ben kalsam gene olmaz
İhanet varsa ‘geçmiş’ olmayı hak etmiştir.
İnsan değişmez canım sadece kendisini tutmaya duygularını torpilemeye çalışır kimi başarır kimi başaramaz ama değişmez bu sigara ya da alkol değilki bırakasın
Kimsenin değişmediğini bu yaşta yenice öğrenmiş bulunmaktayım.. kaldı ki ilişki içinde olduğumuz kişi de adam olsun da değiştirmek zorunda kalmayalım.. yorulduk..
Sevgilim ile anlaşamadığimiz konular olabilir, düşünce farklılıklarimiz olabilir ztn sırf bu yüzden ayrılmam ben.
Kesinlikle denemem. Çünkü değişmemiştir mutlaka huyunda kalan özellikleri olmuştur. Can çıksa huy çıkmaz demiş büyüklerimiz.
Yok inanmam nasıl değişmiş bak pıçak var elinde 😅
Haince değişmiş 😅
Şarkı sözü mü bu
Galiba djdj
Su hayattan çıkardığım ders;
Aynı kişiye ikinci bir şans vermeyeceksin. Büyük pişmanlık.
Kolay kolay kimseyi affedemem o yüzden bu konuda döndüğünde sevsem de kabul etmedim ve yine de etmem.
Hayır, ikinci şans ikinci defa daha kötü olmak demek.
Kimse değişmez. Sadece kendisini baskılar. O da geçici... Olmaz yani o iş olmaz
Huylu huyundan vazgeçmez diyelim.🙂 Yeniden üzülmek istemediğim için denemem
Hayır denemem, söz veriyorda ya nefsine yenik düşerse.. yine hata yapma ihtimali olabilir.
Biten bitmiştir çiğnenmiş sakız nasıl kikeyif vermez buda vermez artık
İstemem o şansı bi kere verdim birdaha vermem 😅😅 zamanında kullansaymiş
Değişeceğim diyen kişinin değiştiğini görmedim ben daha. Geliyorum diyen pişmanlık. Hayır denemem.
Gerçek şu ki, hiç kimse değişmez.
7 sinde neyse 70 inde de odur.
Eğer hala seviyorsam hak eder. Ben şans verirdim aldatmadıysa eğer.
Çok çok zor. Yani insanların değişebileceğine pek inanmıyorum.
kimse değişmez değişenlerinde karakterleri daha oturmamıştır çoluk çocuk filandır
Eskide olan eskide kalmıştır. Kimseye ikinci şansı tanımam.
Zaman insanı değiştirir ama o kişiye çok güvenmek gerekir inanmak için
Ben birinden soğuduysam bir daha beraber olma gibi bi şansımız kalmıyor maalesef. Umarım karşısına iyi insanlar çıkar ama benden olmaz artık🌸
Bence sen kabul etmezsin @Sosyetic_SheqiiL
Bence ben kabul etmedim zaten
Dişi Polat Alemdar 😃
Yok Laz ziya
Saygılar Ziya bey 🙂
Herkes bir şansı daha hakeder😄
Bonkör 😂
Bol mu
Para nereden çıktı haha
Bir şans verirdim.
Cidden mi 😅
Evet. Herkes bir şansı hakeder. Ve verdim de 😇
Erkeklerin değişeceğini zannetmiyorum abla..
Öyle mi dersin yavru
Bence öyle.
niye aptal mıyım işim güçüm yok bir de yeniden yalanlarına inanayım oldu paşam
Hayir yine pişman eder
Herkes ikinci bir şansı hak eder.
Evet bir şans daha verirdim.
Huylu huyundan vazgeçmez
Ben değişeceğine niyeyse inanmıyorum.
Eski eskide kaldığında eski tadı olmuyor.
No eskilerden bir cacık olmaz eminim
Etmez o şansı kaybetti bir kere
O şansı verdim ama olmamış
Eskiye yer yok bende her nekadar zorlasada
herkesin tek hakkı var hayatımda
Bir insanın kolay kolay değişeceğini sanmıyorum
Denemem. Istedigi kadar değişsin.
Sektirsin gitsin. Çok dinledik o yalanları.
Eski sefgilim yok
Ayrıldıysam geçmişte kalmıştır.
Hepsiyle bir jibule yapmak isterim tabiki
Hiç sanmıyorum şans vereceğimi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?