Çok aşığım ama çok farklıyız napacağım ben?

Erkek arkadaşım arap. Onu çok seviyorum. Çok. Hiç bırakmak istemiyorum. Ne olursa olsun. Ama bugün bir farklılık öğrendim geleneklerde... Onlarda düğünler kadın erkek ayrı yerlerde oluyormuş. Sadece akrabalarım gelebilecekmiş salona. Ailemin arkadaşları var birsürü. O insanlara nasıl açıklayacağız. Herşeyi geçtim, ailem bunu duyduğunda çok şaşıracak benim bu evliliğe ilerlememe de şaşıracak. Ama onu çok seviyorum. O bana gerçekten ciddi yaklaşıyor. Benimsiyor. Hemde çok. Çok fazla. Yani... Anlatamam huzuru. Çok farklıyız. Ben evlendikten sonra da kocamla klube canlı müziğe gitmek istiyorum, o diyor evlendikten sonra bunlar yok. Zaten giyim olarak açığım, crop, mini elbise şort giyerdim. Artık diyor usturuplu olmalı. Kapanmamı istemiyor ki istese de kapanmak müslüman değilim. Ama usturuplu giyim istiyor. Buna adapte olmaya çalışıyorum. Neden bunları yapıyorum çünkü huzurluyum. Allahım napacağım hem onunla olmak çok güzel hemde çok zor. Kızılcık şerbeti dizisini öneriyorlar bana hep.. orada iki aile hep farklıymış. Benim ailem bile çok farklı erkek arkadaşımın ailesinden... Annem müzikli alkollü yerlere gider, ben otele gittiğimizde klubune inerim ailem bilir ve bir şey demez... Napacağım 🥺

Güncellemeler
1 yıl
Instagrama da gelinlikli foto atma diyordu erkekler olduğu için akrabama dahil olmayanlar. Ama dedim biraz benim eski yaşamımdan da birşeyler bırak beni bu kadar değişme. O zaman tamam dedi.. beni anlıyor ama işte kıskanç. Sadece ona özel olacakmış her şey bir kadında eşine özel... Bu çok güzel ama biraz bizden farklı noktalarda bunu yaşıyorlar... Ama aşk işte... Naparsin...
Çok aşığım ama çok farklıyız napacağım ben?
Cevapla