(eski) sevgilinizin yaptığı en kırıcı/saçma davranış?

bir kere sinemaya gitmiştik benim canım çok kolalı jelibon çekmişti sinema salonu en üst katta avmnin en solunda kalıyor migros da avmnin en alt katında (-1 kat) en sağında kalıyor yani hem dikey hem yatay uzak 🥲 neyse migrosa gitmeye üşenmiş haribo standlarından bi kutuya doldurmuş kolalı jelibon o da 500 tl tutmuş. haribo standları normale göre pahalı ama kutuyu ağzına kadar doldurduğu için o kadar pahalı, o kadar jelibonu kim ne yapsın yemem de imkansız ve bi pakette ne kadar varsa o kadar alabilirdi ya da cimri hissetmemek için 2-3 paket almış gibi o miktarda da alabilirdi? ki ben cimrilik olarak düşünmezdim? sonrasında bütün sinema boyunca bana trip attı "senin yüzünden" der gibi "500 lira tuttu bak" bilmem ne falan? ne kadar ezikçe ve cimri bi söz ya... ben senden bi kutu dolusu jelibon istemedim ki? bak parası yoktur anlarım ama kendi yaptığı şeyin acısını benden çıkarıyor. filmi de beğenmemiş beyefendi surat yapıyor anca 😸 ben beğenmesem bile beğendim derdim kırılmasın diye. tam bir öküzmüş nasıl katlanmışım acaba...

(eski) sevgilinizin yaptığı en kırıcı/saçma davranış?
Cevapla