Selam KS ahalisi! Aşk ilişkilerinde karakter olarak nasılsınız? Deli dolu fırtınalı bir deniz gibi misiniz yoksa güven veren sakin bir liman gibi misiniz?

Selam KS ahalisi! Aşk ilişkilerinde karakter olarak nasılsınız? Deli dolu fırtınalı bir deniz gibi misiniz yoksa güven veren sakin bir liman gibi misiniz?

Kıskançlık krizine girdiğim zaman fırtınalı bir deniz.. Ama aslında sığınılacak bir limanım.. Her ne olursa olsun sevdiğim insanların yanında olurum.. Onların ses tonundan bile canının sıkkın olup olmadığını anlarım..
Kimi zaman sığınılacak sakin bir liman kimi zaman fırtınalı bir 🌊deniz olabilirim. Bu karşımda bulunan kişinin hal ve hareketleri ölçüsünde değişir. Bana güven veren bir sevgiliye karşı sakin ve ılık bir denizken ; beni yoran, endişe koridorlarında gezinmeme neden olan sevgiliye karşı durulmaz bir denizim..
Benimle olan ortada yaşar. Yeri geldiğinde fırtınalı bir denizim. Yeri geldiğinde sığınılacak bir liman. Ben hep oradayım ama, onu tutacak bir sıcacık yüreğim.
Ben tek düze insan değilim. Tek tarafta olmak insan kandırmacasından başka bir şey değil.
Seçmem 😑😹.
Teşekkür ederim 💜.
Ben çok büyük bir limanım cafeleri, caddeleri, dükkanları olan, rüzgarlardan, şiddetli dalgalardan sığınmanızı sağlayan ama ne kıymetim bilindi, nede yaptıklarım, Allah herkesin gönlüne göre versin🙏🏻
Cevap
11Cevap
Ben ikisi de değilim maalesef..
Fırtınalı bir gemiyim bence içimde sürekli fırtınalar kopuyor çünkü başetmesi çok zor... Ama hem limana sığınmayı, hemde sığınılan liman olmayı seviyorum:))
Aşkın varlığına inanmıyorum. Ama bana yazanlar genelde aşk problemlerini anlatmak için yazıyor. Öyle de bir ikilem. Sırf fotoğraf yorumla, ilişki yorumla mesajlarından kutumu kapattım 😂
Soruları aldığım zaman fenomen bile değildim 😂
Daha önce hiç aşkı yaşamadım. Fakat her zaman, tüm sevdiklerim ve yakınlarım için sığınılacak, güven veren bir liman oldum.
Teşekkür ederim 😄
Senin için de aynısını diliyorum :))
Kumar gibi, milyonlarca insandan birine dek geliyor..
Elde değil ne yazık ki 😄
Yine de olsun.. 💯
O yolculuğum ben, bazen sakin bazen hırçın. Seven kör bağlanır, bırakamaz, tutkunu olur. Deniz tutan hiç bulaşmaz zaten
Yumuşak yanlarımı ortaya çıkarırsa sığınacak liman, sert yanlarımı uyandırırsa fırtınalı deniz olurum..
Fırtınaları sevmem. Ben sakinlik ve huzur insanıyım. Aradığımı da vermeyi severim. O yüzden kendimi sakin ve dingin bir liman olarak görüyorum.
Güven veren biriyim ama aynı zamanda fırtınalı deniz.
Bence evet
Neden noldu?
Heeee😅
Aşkta;
Fırtınalı bir deniz kadar deli dolu, sakin bir liman kadar güven veren biriyim.
Evet
Teşekkürler ☺
Sığınılacak bir liman mı kaldı?
Bazen fırtınayım bazen de sessiz gemi, ama içimde öyle bir ses var ki susturulması imkansız..
Sığınılacak limanım ya. Tartışma sevmem, bana hep huzur lazım
kesinlikle sakin bir limanım. Ama seviyorsam tabii..
Fırtınalı denizim. Yüzen gemi alabora olma ihtimalini göze almali
Sığınılacak ama kıymeti pek bilinmeyen boş bir limanım.
Sığınacak bir liman.
sığınılmayacak bir liman ajshsb
kendi halinde kullanılmayan diyeyim 😄
ha ondan işte 😂
Yok canım denizdeki gemiyim
Bazen fırtınalı bazen dinlenilen liman.
Daha çok fırtınalı bir deniz
Fırtınalı denizim ben
Okyanusta motorsuz sürüklenen gemiyim...
Yerine göre ikisi de olabilirim
Sığınacak bir liman kesinlikle...
Sığınılacak bir limanım bence
Yeri geldgnde ikiside
Ikiside olabilirim
Hmmm 🙄🙄
Ne oldu :)))
Fırtınalı bir deniz olabilme ihtimalin düşündürdü diyelim..
Hahahahah ne kadar da doğru ajsjs
Eee biliyoruz seni 😂😅
Hahahahaha :)))
O kadar belli oluyor yani goruslerden
Eee yani.. 😏😏
:)))))
Hep liman oldum geldiler dinlenip gittiler
Deniz
Olabilir
Batan gemiyim ben
fırtınalı bir deniz
İkisi de değilim
Fırtınalı bir liman
Sığınılacak bir limanım bu aralar
Sığınılacak bir liman oldum
Fırtınalı denizim😄
sessiz dalgaları olan fırtınalı bir deniz
Firtinali bir deniz
Fırtınalı bir deniz
Limann
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?