26 yaşındayım 39 yaşında yabancı bir adamla evlenmeyi düşünüyorum sizce mantıklı mı?

Arladaşlar ben international takılıyorum. Beni tanımaya gelen adam şişko kısa cirkin ve bana göre yaşlı. Evlenmek isterse kabul eder miyim kararsız kaldım ama pasaport için değer diye düşünüyorum. En azından bu ülkeden kurtulur gelişmiş ülkeye giderim diye. Ülkemizin geleceği de malum. Gelecekte çocuğum da benim gibi rezillik çekmesin istiyorum. Bu adam diğerleri gibi eğlence peşinde değil gibi hiç evlenmemiş ülkesinde kadınlar buna bakmamış malum korede dış görünüş ve para çom önemli. Bu adamla evlenmeyi düşünmek Sizce mantıklı mı? Türkiyede yalnızım sadece annem var o da ölürse s*k gibi kalcam. ailemde üvey zaten onlardan kurtulmak istiyorum bir yanda... aslında mecburum bu yaşlı çirkin adamla ciddi düşünmeye... ay yine dertlendim.

26 yaşındayım 39 yaşında yabancı bir adamla evlenmeyi düşünüyorum sizce mantıklı mı?
Cevapla