Asker esiyim her anım korku sıkıntı ile geçiyor bu sikinti kalbimdeki bu daraltı için ben napayım?

Eşim görevde saat bu oldu hala bir olay varmış gelmedi. Düşünmekten dert etmekten bitmiş durumdayım. Bunu şikayet olsun diye yazmıyorum onu çok seviyorum. Anlatacak kimsem yok ama bu halimi sizinle paylaşmak istedim

Asker esiyim her anım korku sıkıntı ile geçiyor bu sikinti kalbimdeki bu daraltı için ben napayım?
Cevapla