Merhaba arkadaşlar Benim 1 yıllık bir ilişkim bitti her şey iyi giderken Bir yanlışla beni silip ve heryerden engelledi?

Beni heryerden engelledi ve hesabına erkek almaya başladı bende kendisine Göz yaşı döküyorum Özür diliyorum ve sürekli Tersliyor rahatsız oluyorum lütfen arama beni diyor heryerden engelledi ve özel numaradan arıyorum kendisini ve gene Rahatsız olduğunu soğuduğum diyor birdaha asla barışmayacağım diyor Acaba düşünüyorum kendisini Ben hep arıyorum yazıyorum beni cepte mi tutuyor diye düşünüyorum sizce Ne yapmam lazım Geri döner mi bide unutamıyorum

Merhaba arkadaşlar Benim 1 yıllık bir ilişkim bitti her şey iyi giderken Bir yanlışla beni silip ve heryerden engelledi?
Cevapla