Kızlar ne kadar çirkin olursa olsun seviliyor ama erkekler?

Erkekler azıcık bile çirkin olsa veya iletişimi azıcık iyi olmasa yüzüne bakan bir tane bile kız olmuyor nasıl adalet bu ya. Bu ülkede herşeyin piyasası niye bu kadar fazla torosa bile 150 bin TL isteniyor o hesap bu aşk işleri bile ya. Amerika'da Avrupa'da insanlar önce birbirinin kalbine bakıyor. burada neye bakıyorlar bilmiyorum. Ama bana bakmıyorlar
Güncellemeler
1 yıl
Instagramda kız hesabı açtım normal fazla güzel değil. kaslı erkekler bile yazdı 100 den fazla dm binelrce takip beğeni vs vs. Ve ben bile ukala oldum o an hiç kimseyi beğenmedim. Ve tr kızı bunu hergün yaşıyor kendini nasıl bir üstün ve ulaşılamaz varlık olduğunu düşünemiyorum bile. Birde yakışıklı kaslı baya iyi bir erkek hesabı açtım kendi cabamla ancak 2 tane kızla konusabildim (ekstra kız takipçi felan asla yok bu arada) onlarda iki üç mesaj attılar sonra dönmediler
Kızlar ne kadar çirkin olursa olsun seviliyor ama erkekler?
Cevapla