Arkadaş grubumdaki kızlara jest olsun diye hepsine birer çiçek aldım. 7 tane aldığımı zannediyordum ama 6ymış meğer. Kızlardan birine vermemem gerekiyordu, samimiyetimize güvendiğim ve aralarında en iyi anlaştığım kıza vermedim. Anlaşmamız da çok sıkı fıkı değiliz ama laf sokmalı bir şekilde iletişimimiz var. Zaman zaman kırıcı şakalarda yapıyoruz ama ciddiye almıyoruz asla birbirimizi. Bugünde o çiçek meselesinde bir şaka yaptım, “çiçek sadece güzel kızlara verilir o yüzden sana yok” dedim. Bozuldu gibi biraz, sonra konuşmadı benimle. Yazdım cevapta vermiyor normalde saniyesinde dönerdi bana.
Normalden değişik bir şey de yapmadım. Nasıl gönlünü alırım? (Çiçek almadan)
Normalden değişik bir şey de yapmadım. Nasıl gönlünü alırım? (Çiçek almadan)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer