Yakın arkadaşıma çiçek vermedim, fazla mı kırıcı olmuş?

Arkadaş grubumdaki kızlara jest olsun diye hepsine birer çiçek aldım. 7 tane aldığımı zannediyordum ama 6ymış meğer. Kızlardan birine vermemem gerekiyordu, samimiyetimize güvendiğim ve aralarında en iyi anlaştığım kıza vermedim. Anlaşmamız da çok sıkı fıkı değiliz ama laf sokmalı bir şekilde iletişimimiz var. Zaman zaman kırıcı şakalarda yapıyoruz ama ciddiye almıyoruz asla birbirimizi. Bugünde o çiçek meselesinde bir şaka yaptım, “çiçek sadece güzel kızlara verilir o yüzden sana yok” dedim. Bozuldu gibi biraz, sonra konuşmadı benimle. Yazdım cevapta vermiyor normalde saniyesinde dönerdi bana.
Normalden değişik bir şey de yapmadım. Nasıl gönlünü alırım? (Çiçek almadan)
Yakın arkadaşıma çiçek vermedim, fazla mı kırıcı olmuş?
Cevapla