Erkekler neden kadınlara bir kuruş parası geçecek diye ödü kopuyor?

Çok ilginç ama erkekler kadınlara karşı çok düşmanca ve kibirli bir algıya sahip. Resmen kadına para harcıyorlarsa onu ürün olarak görüyorlar ve bunun dışında kalanlara para harcamak onları sinir ediyor. Ataerkil sistem kadınları resmen Ma. l olarak görüyor ve bu yüzden kadın haklarına saldırıyorlar.

Erkekler neden kadınlara bir kuruş parası geçecek diye ödü kopuyor?
Cevapla