Sizce ne yapmalıyım eger esim küserse 1 sene boyunca trip atar kurtulamam cok zor affeder
Boyle seyleri cok onemsiyor
Ama macta benim icin cok onemli ne yapsam
Boyle seyleri cok onemsiyor
Ama macta benim icin cok onemli ne yapsam
Evlilik yıl dönümünüz özel bir gün, bu yüzden eşinle yemeğe çıkmak daha anlamlı olabilir. Maçı daha sonra izleme fırsatınız olabilir; böylece birlikte güzel bir anı yaratmış olursunuz.
Ama bu mac cok onemli canlı izlemem gerek
Maça ucu ucuna yetişsen bir şey olur mu? Biraz yorucu bir gün olur ama yapacak bir şey yok işten çıkınca yemeğe götür onunla samimi bir şekilde ilgilen aklın maçta olsada böyle yap ksksksksd sonrada maç izle işte
Galiba oyle yapcam kral baska care yok yine trip aticak hemen kisa sureli bir yemek oldugu icin ama en azindan küsmez sadece trip atar
Bazı kızlar ne kadar anlayışsız
Cogu oyle kral maci anlamsiz bulduklari icin umursamiyorlsr
Bu arada ben de kızım kral. xd
Yorumumu silersen sevinirim 😄
maçı veren bir yerde yemek yemeye götür :)
Daha once o taktigi baska ozel gunde yapmistim sonra sen brnimle degil macla ilgileniyorsun diye kizmisti cumle aleme anlatmis bunu
o zaman anlayış gösterecek derbiyi izleyin. pazar günü de güzel bir yere götür. pazarı da kabul etmezse erkenden bir yere götür.
bunu yaparsam formayi falan camasir suyuna atar bu manya k
Ayni gun kutlamam lazim
erken götüreceksin ya da maçtan sonra götüreceksin usta başka çaresi yok o da biraz anlayışlı olsun.
Mantikli Galiba oyle olucak dedigin gibi yaparsam 1 yil degil 1 ay trip atar kadinlar bu konulara hic anlayisli degil ona gore mac izlemek sacma
işte bu yüzden evlenmek istemiyorum. Allah yardımcın olsun reis :)
Beste soylerken canim cicim gonul koyma diyebiliyoruz ama gercekte hanimin suratina boyle dersek isimiz bitti
ahahah
Saol kral Cok haklisin bencede evlenme
rica ederim :)
eic için teşekkürler. bu arada ne yaptın reis :)
Rica ederim. Öğlen işten gelince bir yemeğe götürdüm sonra eve gidelim bir surprizm var falan dedim birkac hediye almistim onlari verdim hediyeyi görünce trip falan atmadi erken geldik diye. Bende macimi izledim mis gibi ama keske izlemeseydim
ben ali koç son seçimde seçilince bıraktım izlemeyi reis. o ! t gitmediiği sürece bir halt olmayacak. etimle kemiğimle nefret ediyorum ondan.
Gitmez yapıştı kene gibi taraftar umrunda degil adam babasinin ciftligi gibi kullaniyor Feneri
Cevap
2Cevap
Bence evde eşine romantik bir sofra hazırla sonra beraber maci izleyin
Kabul etmez bence
Eşinle ilgilen maçı sonrada izlersin keyfini çıkar eşinle
Mac sonradan izlenir mi anlik olmasi lazim
Sonradan gelmiyor iste bu derbi senede 2 kere
Ama o beni anlamayacak ve ecet aramiz bozulacak
Aynı anda yap ben öyle yapmştö😅
Nasil
Gündüz kahvaltıya gidin akşam da maçını izle
Sabah calisiyorum 😪
Siz kadinlar bizi hic anlamiyorsunuz
Bize gore doluuu
Esinle ilgilen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?