Eşimin arkadaşları maç izlemeye gelecek. Yemek yapmamak ayıp mı olur?

Çünkü maç izleyecekler daha böyle pizza yanında içecek (isteyen alkol belki bilmem) diye düşündüm. Maç izlerken oturup sac tava yemesinler yani. 8 kişi olacağız (4 çift) bi de o kadar kişiye yemek hazırlamak zor geldi :( Belki atıştırmalık patates kızartması sosis kızartması vs olabilir diyorum pizza yanına. Ayıp mı olur? Sadece 1 arkadaşının sevgilisini tanımıyorum geri kalanını tanıyorum

Eşimin arkadaşları maç izlemeye gelecek. Yemek yapmamak ayıp mı olur?
Cevapla