Kavga ve kırgınlık sonucu iki ay görüşmediğiniz flörtün ilk mesajının “offfffffff” olması hakkında ne düşünürsünüz?

Adam sadece offfffffff yazmış. Tüh keşke on yazsaydım 🤣

Kavga ve kırgınlık sonucu iki ay görüşmediğiniz flörtün ilk mesajının “offfffffff” olması hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla