Kız arkadaşım dün gece dışarı çıktı geç saate kadar mesaj yazmadı eve gidincede uyumuş şarjı bitmiş?

Bana bu kolpa geliyor önceki eski sevgilimlede böyle sebepten ayrıldık haklı çıkmıştım kız barlarda takılıyomuş şuankine güvenim var ama sonu öyle olur diye şüphelendim tartıştık sabah trip attım o da üste çıkmaya çalıştı toksikleştin yazdı bende sinirlendim yazmadım şimdi yazdım daha napıyosun diye merak ettim tripmi atıyosun bana böyle davranma üzülüyorum özledim seni istiyosan geliyim yanına yazdı

Kız arkadaşım dün gece dışarı çıktı geç saate kadar mesaj yazmadı eve gidincede uyumuş şarjı bitmiş?
Cevapla