Arkadaşlar 6 yıldır ilişkim var kız arkadaşım umursamaz tavırları var?

6 yıldır ilişkim var kız arkadaşımla bir çok kez çok yakinlastik kendini bana emanet ettiberaber büyüdük desem yeridir tanıştıgımızda 16 yaşındaydı kız olarak ilk zamanlar beni kayıp etmekten çok korkan biriydi bırakmıcaksın beni demi diye korkan bı kızdı ilk baslarda ve zamanla bana sürekli ayrılık testleri yaptı ayrılmak istedi onu acaba bırakacak mıyım yarı yolda diye ama ben hiç bı zaman bırakmadım pes etmedim ayrılmadım hiç ve kız arkadaşımın ilk sevgilisi ilk dokundugu insan benim ilkiyim yani şuanda üniversiteye gidecek kendisi en ufak kavgada dahi ayrılık acıyo eskisi gibi umursamiyor bı kız olarak düşünmüyor hiç birşeyi veya kendini öyle gostermeye çalışıyor sizce ben üstüne cokmu düşüyorum diye böyle oluyor ne yapmam gereklidir bana yardımcı olur musunuz fikirlerinizi alabilirmiyim
Güncellemeler
1 yıl
Yani 1 aydır görüşmüyoruz zaten hep olayları ben cabalayarak çözüyorum kavga bitince ben yazmadım sürece o asla yazmaz inat çok veya oturalım düzeltelim diye uğraşmaz kız olduğu için her zaman haklı görüyor birde sürekli gecmisimden vuruyor sen benim ilkimsin bana kirli geldin gibi falan bunları hep bahane ediyor
Arkadaşlar 6 yıldır ilişkim var kız arkadaşım umursamaz tavırları var?
Cevapla