Eşim özgüvenimi mahvediyor, kendimi çok güçsüz ve kötü hissediyorum?

Merhaba!

Üç yıllık bir birlikteliğim var. Ve bir buçuk senedir de evliyiz. Kendisi de yabancı Türk değil. Eğer bundan üçsene önce benimle tanışsaydınız, ışıl ışıl, mutlu, özgüvenli, kendini güçlü hisseden biri ile tanışmış olacaktınız. Şimdi tam tersi… Kendimi başarısız, güçsüz, sürekli yorgun, beceriksiz hissediyorum.

Eşim her gün, her allahın günü bir şeyleri eleştiriyor. Neden geç kalkıyorsun? Neden onu dedin? Bir şeyi doğru yap. Çok verimsizisin. Çok dağınıksın. Saçını toplama erkek gibi, bunu mu giydin? Hep böyle şeyler…

Bu arada ben hiçte başarısız biri değilim. Güzel bir eğitimim ve değerli iş tecrübelerim var. Sadece şu bir yıldır çalışmıyorum, kendimi sürekli kötü hissediyorum. Asla enerjim yok ve sürekli negatif düşüncelerim var. Sürekli anksiyete, korku ve olumsuzluk içindeyim.

Kendimi ifade etmek isteyince de sonuç alamıyorum. Problem benmişim gibi, ben her şeyi yanlış yapıyormuşum, veya onun sözünü, geri bildirimlerini dinlemediğim için bu haldeymişim gibi davranıyor.

Ne yapacağımı bilmiyorum. Sorun bende mi yoksa onda mı bilmiyorum.

Eşim özgüvenimi mahvediyor, kendimi çok güçsüz ve kötü hissediyorum?
Cevapla