Merhaba!
Üç yıllık bir birlikteliğim var. Ve bir buçuk senedir de evliyiz. Kendisi de yabancı Türk değil. Eğer bundan üçsene önce benimle tanışsaydınız, ışıl ışıl, mutlu, özgüvenli, kendini güçlü hisseden biri ile tanışmış olacaktınız. Şimdi tam tersi… Kendimi başarısız, güçsüz, sürekli yorgun, beceriksiz hissediyorum.
Eşim her gün, her allahın günü bir şeyleri eleştiriyor. Neden geç kalkıyorsun? Neden onu dedin? Bir şeyi doğru yap. Çok verimsizisin. Çok dağınıksın. Saçını toplama erkek gibi, bunu mu giydin? Hep böyle şeyler…
Bu arada ben hiçte başarısız biri değilim. Güzel bir eğitimim ve değerli iş tecrübelerim var. Sadece şu bir yıldır çalışmıyorum, kendimi sürekli kötü hissediyorum. Asla enerjim yok ve sürekli negatif düşüncelerim var. Sürekli anksiyete, korku ve olumsuzluk içindeyim.
Kendimi ifade etmek isteyince de sonuç alamıyorum. Problem benmişim gibi, ben her şeyi yanlış yapıyormuşum, veya onun sözünü, geri bildirimlerini dinlemediğim için bu haldeymişim gibi davranıyor.
Ne yapacağımı bilmiyorum. Sorun bende mi yoksa onda mı bilmiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer