Hakkında hiç bir şey bilmediğim birini özlüyorum. Gülüşü kokusu konuşması yemek yemesi hakkında en ufak fikrim olmayan birinin bu özelliklerini bilecek kadar yakınında olmayı özlüyorum. İmkansızlığın demir parmaklıkları arasında uzaklarda ona ait birşeyler kovalıyorum kalbimdeki silüetini ona haykırmak için ama evinin altından arkadaşına dakikalarca seslenen çocuğa pencereden kimsenin cevap vermemesi çaresizliğindende başka bir şey yok elimde onunla kafa bulduğumu düşünmesinden öteye geçemiyorum yarenim
Beklemek, özlemek hatta hasretlik çekmek hepsi olur. O yüzden paranoyak da olmadın, çıldırmayacaksın da.
Sadece beynin hafızası yoktur vücudun da hafızası vardır ve senin vücudun da bunu özlemiş. Yani hissetmeyi.
Pek çok canlı nasıl doğduğu anda bir şeyleri yapmayı biliyorsa senin hissin de buna benzer. Ne olduğunu bilmiyorsun ama onu hissediyorsun, daha doğrusu sana hissettirdiklerini.
Onu bana bi arkadaşım söylüyordu, bir şeyi özlüyorum ama neyi özlüyorum bilmiyorum, diyordu ben de manyak mısın kızım kafayı mı yedin psikiyatriye randevu alalım biz diyordum içimden içimden 😂😂 o zamanlar anlamlandıramadığım şeyin aynısını hissediyorum şuanda tarifini yapamadığım bir şeyi özlüyorum. Uzun lafın kıssadan hissesi , olur öyle at bi çikileta geçer ya 😂
evet tamda şu an bu soruyu görünce yine özledim sekerparem benim nerelerde , nasildir acaba kim bilir 🙄 ağzini yuzunu yediğim baby face'lim benim yavrusum , heykel gibi beyefendi yemin ediyorum öhm neyse ağzımın suyu aktı ben kaçayım çok fena şeyler olacak ahahahshzhzck
Yuh ula öyle de deme yarenim bebeğim. 🤣🤣 Acı çekmiyom, elektrik hissediyom hafif o da. Canımı yakmam ben. 🤣 Sen de yakmazsın bildiğim için seni bugün dövmiycem. 🤣
Evet, bu durumu bende bazen yaşıyorum. Aslında haytimizda ki eksiklikleri ozluyoruz. Boşluğu kimin dolduracagini bilmiyoruz. Ama doldurabilecek birileri i ozluyoruz
Ben özledim geçen biri ile konuştuk, yaşadıkları aynı ben, konuşmak istiyorum ama hesabını kapattı :)
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
1 yıl
Kim olduğunu bilmiyorsan, büyük ihtimalle onun sana verdiği ilgiyi sevgiyi özlüyorsun. yani bir insanı değil, o insanın sana hissettirdiklerini. Mesala, sarılmayı, değerli hissetmeyi, onun yanında mutlu olmayı vs. Bunun herkes çok yalnız hissetiğinde özlemini duyabilir. Seni seven insanlarla takıl bi süre